۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴
کد مطلب : ۴۰۹۸۳
امام جمعه لردگان در نماز جمعه اين هفته گفت:

سيل اخير در شهرستان لردگان شايد مايه توجه همه ي مديران و مسئولين باشد که از خواب خرگوشي بيدار شوند

امام جمعه لردگان گفت: اين سيل شايد مايه توجه همه مديران و مسئولين باشد که از خواب خرگوشي بيدار شوند و ببينند که شهرستان لردگان در محروميت و مظلوميت واقع شد.
سيل اخير در شهرستان لردگان شايد مايه توجه همه ي مديران و مسئولين باشد که از خواب خرگوشي بيدار شوند
به گزارش جهانبین نیوز ؛ امام جمعه لردگان با اشاره به سيل اخير در شهرستان لردگان و سفر رياست محترم مديريت بحران کشور، استاندار استان و ديگر مديران کل استان به اين شهرستان گفت: اين سيل ان شاالله مايه برکتي باشد تا مسئولين شهرستاني، استاني و کشوري فکري به حال زير ساخت ها و کمبود امکانات اين شهرستان باشند .

وي افزود: شهرستان لردگان از لحاظ زيرساختي ضعيف است و ادارات ما کمترين امکانات را دارند .

تاج زاد بيان داشت: در حادثه سيل اخير در شهرستان ۲۵۰ هزارنفري حتي يک کف کش براي تخليه آب ها وجود نداشت، اگر يک دستگاه بيل مکانيکي اداره راه و يا ديگر ادارات ما داشتند چنين اتفاقي در اين شهرستان نمي افتاد .

امام جمعه لردگان گفت: اين سيل شايد مايه توجه همه مديران و مسئولين باشد که از خواب خرگوشي بيدار شوند و ببينند که شهرستان لردگان در محروميت و مظلوميت واقع شد.

وي در ادامه بيان داشت براي ادارات شهرستان لردگان که امکانات اوليه بري مديريت بحران را ندارند مايه خجالت مسئولين است .

خطيب جمله لردگان گفت: مسئولين به جاي اين همه جلسه گرفتن، رفت و آمد ها کمي هم به فکر شهرستان لردگان باشند و اين شهرستان را از اين اوضايي که هست بيرون بياورند .

وي در ادامه گفت: راهداري لردگان با سه استان خوزستان، اصفهان و ياسوج در ارتباط است و روزانه هزاران ماشين سبک و سنگين در اين جاده ها عبور مي کند با تصادفات بالا اما مسئولين بازهم توجهي براي رفع مشکلات ندارند .

سيد مهدي تاج زاد در خصوص دستگاه MRI گفت: حدود يکي سال از سفر وزير بهداشت به اين شهرستان مي گذرد و هنوز آن قول دستگاه MRI ايشان براي اين شهرستان محقق نشد.

امام جمعه لردگان در ادامه به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامى در ديدار جمعى از خانواده‌هاى شهداى مدافع حرم و انقلاب اسلامى اشاره داشت و گفت: معظم له در عين حال در تذكرى هشدارآميز نسبت به اقدامات بعدى دشمن، بر لزوم بيدارى ملت ايران، تلاش هرچه بيشتر مسؤولان تأكيد كرده و فرمودند: «اگرچه نقشه‌ى دشمن لو رفته است اما همه بايد هوشيارى خود را حفظ كنند زيرا آمريكا، دشمنى خبيث و حيله‌گر است و ممكن است قصد فريب داشته باشد تا براى سال ۹۷، جنجال كند اما مثلاً براى سال ۹۸ نقشه‌اى بكشد.»


وي در ادامه به توصيه مقام معظم رهبري به ملت ايران به‌ويژه جوانان و مجموعه هاي گوناگون کشور اعم از همه صنوف و جريانهاي سياسي اشاره کرد و گفت: ملت ايران مراقب باشند ميدان را براي دشمن آماده نکنند زيرا اگر غافل شويم، همان دشمن ضعيف، زهر خود را خواهد ريخت.


حجت اسلام تاج زاد خطيب جمعه لردگان در ادامه سخنان خود گفت: دشمن بر توان موشکي ايران دست گذاشته و يک عده جاهل مي گويند اگر در حين مذاکره اگر سپاه پاسداران چنان حرکتي در نمايش قدرت دفاعي نداشت الان برجام به فلان جا رسيده بود . اين عده جاهل و نادان بدانند که برجام به هيچ جايي نمي رسيد . دشمن از قدرت ايران باخبر است و به همين خاطر از توان موشکي ما دست بردار نيست .

وي به ۲۶ آذرماه مصادف با تحويل ۶۰ فروند هواپيما به رژيم صدام در سال ۱۳۶۵ و ۲۸ آذر ماه سال ۱۳۶۱ نيز روزى است كه متجاوزين بعثى با موشكباران به مردم مظلوم ومقاوم دزفول حمله نمودند.

وي با اشاره به هفته گذشته فرانسه و انگليس با طرح ادعاى آزمايش موشكى توسط ايران در شوراى امنيت با فشار آمريكا تلاش كردند روند فشار امنيتى بر ايران را با بهره‌گيرى از قطعنامه شوراى امنيت سازمان ملل دنبال كنند. شما بدانيد که اولا ما دست از توان موشکي خود برنمي داريم و دوماً هيچ قانون و معاهده بين المللي وجود ندارد که بخواهد برنامه موشکي ما را متوقف نمايد .

تاج زاد: به وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: ۲۷ آذرماه مصادف با سالروز شهادت آيت‌الله محمد مفتح در سال ۱۳۵۸ به روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذارى شده است.و پايه گذاري اين وحدت حضرت امام خميني (ره) بود .

امام جمعه لردگان بيان داشت: امام خميني (ره) مي خواست با اين وحدت بين طلاب و دانشجو يک هدف را دنبال کند و آن هدف تحقق اسلاب ناب محمد(ص) و ايستادگي و بصيرت درمقابل سلطه طلبان بود.

امام جمعه لردگان بيان داشت: دانشجو و طلبه بايد دشمن را خوب بشناسد و با آن مقابله کند و تمام توان دانشگاه و حوزه بايد در خدمت اسلام و نظام باشد .

انتهاي پيام/۶۳۰ ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۷:۱۶

24 Jan 2020