۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
کد مطلب : ۳۳۹۲۷

نامزد شوراي شهر با چند شعار دهن پر کن حلال مشکلات شهر نخواهد بود

کارشناس ارشد عمران در فارسان گفت: نامزدي که بدون داشتن برنامه خاص و فقط با چند شعار دهن پرکن قصد فريب افکار عمومي و جمع‌آوري آرا براي پيروزي را داشته باشد، حلال مشکلات شهر در ابعاد مشکلات اجتماعي و فرهنگي نخواهد بود.
نامزد شوراي شهر با چند شعار دهن پر کن حلال مشکلات شهر نخواهد بود
به گزارش جهانبین نیوز؛ حميدرضا اميني کارشناس ارشد عمران در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار اظهار کرد: يکي از شاخص ها و معيارهاي انتخاب نامزدهاي انتخابات، داشتن برنامه منسجم و قابل اجرا براي حل مشکلات شهر است.

وي بيان داشت: براي رسيدن به اين هدف بايستي ابتدا مشکلات شهر در ابعاد مختلف خصوصاً در بعد عمراني و اقتصادي  توسط کارشناسان امر ريشه يابي و علت يابي شوند.

امینی تصريح کرد: اگر مشکلات مختلف شهر درست توسط کارشناسان و مديران ريشه يابي و علت يابي نشوند، مثل اين است که پزشک، بيماري را درست تشخيص نداده باشد بنابراين تجويز داروهاي او نيز تأثيرگذار نخواهد بود و شايد بيماري را تشديد هم بکند. بنابراين از وظايف نامزدهاي  انتخاباتي ريشه يابي و شناسايي درست مشکلات جامعه توسط کارشناسان متخصص در اين امر مي باشد.

وي افزود: در مرحله بعد نامزدهاي انتخاباتي بايستي متناسب با نوع مشکلات برنامه هاي علمي داشته باشند که توسط کارشناسان متخصص مورد تأييد قرار گيرد، برنامه اي که بدون پشتوانه علمي و با کار غيرکارشناسي تهيه شود و يا برنامه هايي که فقط با هدف تبليغات انتخاباتي و براي فريب افکار عمومي باشد، قابليت اجرايي نداشته و دردي از مردم درمان نخواهد کرد.

اميني در پايان بيان داشت: ما نيز به عنوان انتخاب کننده و رأي دهنده به نامزدهاي انتخاباتي بايستي مشکلات شهر خود را بشناسيم و به دور از احساسات و هياهوها و تبليغات انتخاباتي اغواکننده، به برنامه هاي اين نامزدها براي حل اين مشکلات توجه کنيم.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۳۱:۴۴

29 Dec 2019