کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نامزد شوراي شهر با چند شعار دهن پر کن حلال مشکلات شهر نخواهد بود

16 فروردين 1396 ساعت 9:03

کارشناس ارشد عمران در فارسان گفت: نامزدي که بدون داشتن برنامه خاص و فقط با چند شعار دهن پرکن قصد فريب افکار عمومي و جمع‌آوري آرا براي پيروزي را داشته باشد، حلال مشکلات شهر در ابعاد مشکلات اجتماعي و فرهنگي نخواهد بود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حميدرضا اميني کارشناس ارشد عمران در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار اظهار کرد: يکي از شاخص ها و معيارهاي انتخاب نامزدهاي انتخابات، داشتن برنامه منسجم و قابل اجرا براي حل مشکلات شهر است.

وي بيان داشت: براي رسيدن به اين هدف بايستي ابتدا مشکلات شهر در ابعاد مختلف خصوصاً در بعد عمراني و اقتصادي  توسط کارشناسان امر ريشه يابي و علت يابي شوند.

امینی تصريح کرد: اگر مشکلات مختلف شهر درست توسط کارشناسان و مديران ريشه يابي و علت يابي نشوند، مثل اين است که پزشک، بيماري را درست تشخيص نداده باشد بنابراين تجويز داروهاي او نيز تأثيرگذار نخواهد بود و شايد بيماري را تشديد هم بکند. بنابراين از وظايف نامزدهاي  انتخاباتي ريشه يابي و شناسايي درست مشکلات جامعه توسط کارشناسان متخصص در اين امر مي باشد.

وي افزود: در مرحله بعد نامزدهاي انتخاباتي بايستي متناسب با نوع مشکلات برنامه هاي علمي داشته باشند که توسط کارشناسان متخصص مورد تأييد قرار گيرد، برنامه اي که بدون پشتوانه علمي و با کار غيرکارشناسي تهيه شود و يا برنامه هايي که فقط با هدف تبليغات انتخاباتي و براي فريب افکار عمومي باشد، قابليت اجرايي نداشته و دردي از مردم درمان نخواهد کرد.

اميني در پايان بيان داشت: ما نيز به عنوان انتخاب کننده و رأي دهنده به نامزدهاي انتخاباتي بايستي مشکلات شهر خود را بشناسيم و به دور از احساسات و هياهوها و تبليغات انتخاباتي اغواکننده، به برنامه هاي اين نامزدها براي حل اين مشکلات توجه کنيم.

انتهاي پيام1026ج /590پ


کد مطلب: 33927

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/33927/نامزد-شوراي-شهر-چند-شعار-دهن-پر-کن-حلال-مشکلات-نخواهد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir