۰
plusresetminus
مديرعامل جديد شرکت تعاوني فرهنگيان بروجن گفت: تراز هيئت مديره قبلي حکايت از يک ميليارد و 750 ميليون ريال سهام همکاران فرهنگي دارد اما در کنار بدهي و مطالبات که قرار مي گيرد بدهکار هم مي‌شوند.
گلايه معلمان بروجني از تعطيلي شرکت تعاوني فرهنگيان/اختلاف مالي هيئت مديره قديم و جديد/کارگر شرکت 220 ميليون ريال مطالبه دارد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از کلار، جمعي از معلمان شهرستان بروجن که نسبت به تعطيلي شرکت تعاوني مصرف فرهنگيان گلايه دارند، مي گويند: نزديک به ۹ ماه شرکت تعاوني فرهنگيان بروجن تعطيل شده است.

يکي از فرهنگيان شهر بروجن که تعطيلي شرکت تعاوني را زيبنده جامعه فرهنگي اين شهرستان نمي داند، گفت: از مسئولان امر درخواست داريم نسبت به راه اندازي مجدد اين فروشگاه اقدام کنند.

وي با اشاره به اين که شرکت هاي تعاوني در رفع نيازمندي هاي فرهنگيان نقش بسيار مهمي دارند، گفت: مدتي است که در تامين کالاهاي اساسي خود با مشکل مواجه شده ايم.

يکي ديگر از معلمان شهر بروجن با اشاره به نقش شرکت هاي تعاوني در كمک به امور معيشتي و رفاهي فرهنگيان، گفت: اميدوارم با کمک مسئولان شهرستان، اين تعاوني هرچه زودتر رونق بگيرد.

اختلاف مالي هيئت مديره قديم و جديد شرکت

رئيس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي شهرستان بروجن در گفت و گو با خبرنگار کلار، گفت: کوتاهي هيئت مديره شرکت تعاوني باعث اين وضعيت شده است.

سيد جليل حسيني، تعطيلي شرکت تعاوني را بي‌ارتباط با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي دانست و گفت: اعضاي هيئت مديره حکم وکيل در برابر موکل را دارند.

وي با بيان اين که هيئت مديره جديد و قديم با يکديگر اختلاف حساب و مالي دارند، گفت: طبق قانون پس از انتخاب هيئت مديره جديد، هيئت مديره قبلي تا يک ماه فرصت دارد صورت حساب مالي شرکت را تحويل دهد در غير اين صورت هيئت مديره جديد بايد از طريق مراجع قضايي اقدام کند.

رئيس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي بروجن با اشاره به ارسال نامه‌اي در همين خصوص به اعضاي شرکت، گفت: صدور شناسنامه، اخذ گزارش مالي، انتخابات مجمع و تمديد هيئت مديره بر عهده اداره کار است.

حسيني با بيان اين که سود و زيان شرکت و نظارت بر روند کار بر عهده هيئت مديره شرکت است، گفت: سه سال از وقت هيئت مديره سابق اين شرکت مي گذشت که با پيگيري مستمر اداره کار بروجن تغيير داده شد.

شرکت تعاوني فرهنگيان زير نظر هيئت مديره اداره مي شود

مدير آموزش و پرورش شهرستان بروجن نيز در همين خصوص به خبرنگار کلار، گفت: شرکت تعاوني فرهنگيان زير نظر هيئت مديره اداره مي شود.

علي رسولي با بيان اين که براساس راي معلمان در مجمع عمومي هيئت مديره براي اين شرکت تشکيل مي شود، خاطرنشان کرد: هيئت مديره جديد اين شرکت تاسيس شد اما با هيئت مديره قبلي اختلاف حساب دارند که در روند مراجع قضايي قرار گرفته است.

رسولي با بيان اين که شرکت تعاوني فرهنگيان رسما زير نظر اداره آموزش و پرورش نيست، گفت: چند جلسه مشورتي براي برطرف شدن مشکلات و اختلافات شرکت تعاوني فرهنگيان تشکيل شده است اما نمي‌توانيم به صورت اداري در اين قضيه وارد شويم.

کارگر شرکت ۲۲۰ ميليون ريال مطالبه دارد/از طريق مراجع قضايي اقدام کرده‌ايم

عليرضا رفيعيان مديرعامل جديد شرکت تعاوني فرهنگيان بروجن نيز در گفت و گو با خبرنگار کلار، اظهار داشت: به خاطر مغايرت در حساب ها هنوز شرکت را تحويل نگرفتيم.

رفيعيان با اشاره به پيگيري وضعيت شرکت در بحث مغايرت ها از طريق مراجع قضايي، افزود: اعضاي هيئت مديره جديد در اعتراض به حل نشدن مشکلات و مغايرت ها استعفا دادند اما پذيرفته نشد.

وي با اشاره به مطالبات اداره دارايي و ارزش افزوده سال ۹۴ از شرکت و مسدود شدن حساب تعاوني، افزود: براي کارگر شرکت از سال ۸۱ تا سال ۸۳ بيمه پرداخت نشده است.

رفيعيان با بيان اين که از سال ۸۱ تا سال ۹۵ نيز سنوات کارگر شرکت پرداخت نشده است، افزود: جمعا حدود ۲۲۰ ميليون ريال مطالبات کارگر از شرکت است.

مديرعامل جديد شرکت تعاوني فرهنگيان بروجن گفت: تراز هيئت مديره قبلي حکايت از يک ميليارد و ۷۵۰ ميليون ريال سهام همکاران فرهنگي دارد اما در کنار بدهي و مطالبات که قرار مي گيرد بدهکار هم مي شوند.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۱۰:۰۵

27 Dec 2019