۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۳۲۳۱۳
نماینده تشکل انجمن اسلامی تحکیم وحدت دانشگاه آزاد شهرکرد:

تصور اینکه همه چیز روبه راه است توهین به شعور ملت ایران/آنان که بر سر منافع ملت خود با دیگران توافق کردند بدهکاران اصلی این مردم هستند

نماینده تشکل انجمن اسلامی تحکیم وحدت دانشگاه آزاد شهرکرد گفت: تصور اینکه همه چیز روبراه است یک توهین خائنانه به شعور این ملت می باشد و مردم ایران در روز 29 اردیبهشت به کسی رای خواهد داد که با مردمش باشد نه بر مردمش!
تصور اینکه همه چیز روبه راه است توهین به شعور ملت ایران/آنان که بر سر منافع ملت خود با دیگران توافق کردند بدهکاران اصلی این مردم هستند
به گزارش جهانبین نیوز؛ نماینده تشکل انجمن اسلامی تحکیم وحدت دانشگاه آزاد شهرکرد در سخنانی خطاب به مسئولان دولتی گفت:

بسم الله الرحمن رحیم

اللهم عجل لوليك الفرج والعافية والنصر و جعلنا من خير اعوانه و انصاره و المستشهدين بين يديه

سلام خاضعانه انجمن اسلامی تحکیم وحدت بر شما مردم استان

تملق و مجیزگویی مسئولان استان را به بن بست رسانده

نقش دانشجویان انقلابی در بیان مطالبات و پیگیری مشکلات و کمبودها و همچنین نقد جدی مدیریت استان، باعث نگاه صحیح و کلان مدیران استان می شود. نگاهی که برخی از مدیران فعلی استان از آن بی بهره اند و با عدم تدبیر، باعث ناامیدی مردم این استان شده اند. قطعا وقتی فضای تملق و مجیز گویی مسئولین و چشم پوشی از بیان مشکلات استان، جای خود را به فضای نقد جدی بدهد، مدیریت استان به بن بست می رسد.

چراکه بعضا در حساس ترین و نزدیکترین مناصب به مدیران استان، رانت خواری ها، ویژه خواری ها و تضییع حقوقی اتفاق می افتد که شاید خود مدیران از آنها بی خبر باشند.

آنچه در اینجا می آید روشنگری و بیان حقایقی است که شاید شنیدن آن در کام برخی مسئولین تلخ مزه به نظر آید ولی همچون داروی تلخی است که تاثیر آن در حل مشکلات و معضلات استان است.

امروز روز گفتن حقایق است؛ گرچه از آن صد روز طلایی زمان بسیاری گذشته است. شما حضرات ما را متخصص به پخت آش بزباش دانستید و با واژه هایی که لایق دشمنان این ملت شهیدپرور است، خطاب قرار دادید.

القابی چون بی شناسنامه، جیب بر، بزدل، هوچی باز و بسیار القابی که دیگر قصد عنوان کردن آن را ندارم. امروز مشخص شده است چه کسی با هوچی بازی برجام را، منعقد ساخت تا دل ملت و رهبری را خون کند.

آنان که بر سر منافع ملت خود با دیگران توافق کردند بدهکاران اصلی این ملتند

آنچنان با منتقدان خود برخورد کردید که هرکسی نمی دانست فکر می کرد، این ملت همیشه بدهکار به شما بوده است.

نخیر این شما هستید که بدهکار به این ملت شهیدپرور و انقلابی هستید و امروز مشخص شده است که حتی بر سر منافع ملت خود با دیگران توافق کرده و همه منافع ملت را به ثمن بخس به حراج گذاشته و از روی خون شهید شهریاری و احمدی روشن ها گذشتید.

تصور اینکه همه چیز روبراه است توهینی به شعور این ملت

اما آقای رئیس مطمئن باشید که این ملت غیور و انقلابی در روز ۲۹ اردیبهشت ۹۶ از روی شما با قدرت خواهد گذشت و به کسی رای خواهد داد که با مردمش باشد نه بر مردمش!

تصور اینکه همه چیز روبراه است توهینی به شعور این ملت می باشد.

چهارمحال و بختیاری استانی که از ۱۷ درصد بیکاری رنج می برد، اما جز سیاسی بازی در مسئولین چیزی به چشم نمی خورد.

چرخ توسعه این استان روی ریل خودش که نیافتاده هیچ، بلکه کارفرمایان غیربومی بر کارفرمایان بومی ترجیح داده شده اند.

وضعیت گردشگری این استان غنی و مستعد، رشد که نداشته بلکه تنزل هم داشته است.

انتصاب های رانتی فاجعه چون بهشت آباد و گلاب را رقم زده

انتصاب های صورت گرفته بر اساس شایسته سالاری نبوده تا جایی که به بعضی از مراکز آموزشی هم این انتصاب ها دیکته می شود.

همین انتصاب های رانتی باعث می شود فاجعه ای چون تونل بهشت آباد و گلاب رخ دهد، آب مردم میانکوه با نفت یکی شود.


آقای استاندار! کمی آن شیشه های دودی ماشین تان را پایین بکشید و درد مردم رنج دیده چهارمحال و بختیاری را از نزدیک ببینید.

آقای استاندار! تا زمانی که شما یک استاندار آکواریومی هستید توان شنا در اقیانوس ملت را نداشته و در اقیانوس ملت غرق خواهید شد.

براستی نمایندگان مجلس این استان چه نظارتی بر دستگاه های مسئول، خصوصا استانداری دارند؟! آیا مسئله ای پشت پرده است که از حق مردم باید گذشت حتی اگر مردم آب آشامیدنیشان با نفت یکی شود؟!

پروژه های انتقال آب، بنابه اذعان کارشناسان، فاقد مجوزهای زیست محیطی است و به نتیجه رسیدن آنها ظلمی عظیم در حق مردم استان محروم چهارمحال و بختیاری است.

بسیاری از مردم به آینده استان به دیده تردید می نگرند و این نشئت گرفته از همان تدبیر و امیدی است که به مردم وعده داده شد اما جز نا امیدی برای مردم ماحصلی به همراه نداشت.

مشکل کم آبی و بی آبی در بسیاری از شهرها و روستاهای استان، استعداد های بالقوه این استان را تحت شعاع قرار داده است. متاسفانه سکوت و اتخاذ مواضع متناقض مسئولین نیز، بر این بحران افروده است.

امروز با تأسی به نظر کارشناسان، عواقب سکوت، در خصوص راه اندازی مجدد و بدون کارشناسی تونل های گلاب و بهشت آباد را جدا هشدار می دهیم.

ما معتقدیم در این برهه زمانی تنها مرحمی که می تواند این زخم کهنه را التیام بخشد، مواضع یکسان، واحد و بدون منفعت طلبی استاندار و نمایندگان مردم در مجلس است.

روحانی تنها رئیس جمهور تک دوره ای تاریخ انقلاب

آقای استاندار! امیدواریم دغدغه این دانشجویان را از سر خیرخواهی بگیرید نه از روی حقد و غضب جناحی، چراکه در همین تریبون به شما اعلام می کنیم که ساعت های پایانی دولت اقای روحانی است و ایشان تنها رئیس جمهور تک دوره ای تاریخ انقلاب هستند.

بخش های وسیعی از روستاها و شهرهای استان با بحران بی آب دست و پنجه نرم می کنند و تونل های انتقال آب درحال مکیدن شیره جان استان هستند و عنقریب فجایعی

انجمن اسلامی دانشجویان تحکیم وحدت

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۴:۰۲

5 Jan 2020