۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
کد مطلب : ۳۲۱۹۶
امام جمعه لردگان؛

روز وحدت حوزه و دانشگاه، سمبلي براي حركتي فرهنگي است

امام جمعه لردگان: نابودي اسرائيل در گرو وحدت و مقاومت جهان اسلام است. اگر جهان اسلام با هم وحدت داشته باشند آمريکا، اسرائيل و در کل، استکبار جهاني هيچ غلطي نمي تواند بکند .
روز وحدت حوزه و دانشگاه، سمبلي براي حركتي فرهنگي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان، حجت الاسلام انصاري امام جمعه لردگان ضمن گرامي داشت هفته وحدت و سالروز ميلاد پيامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع) در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه لردگان گفت: اتحاد و وحدت بين مسلمين امري بسيار مهم و ضروري است که مقام معظم رهبري توجه ويژه‌اي به اين موضوع دارند و در اين امر هرگز نبايد اجازه سوء استفاده دشمنان درباره اختلافات بين برادران ديني را دهيم.

امام جمعه لردگان به روز ۲۷ آذر كه سالروز شهادت دكتر مفتح هست اشاره داشت و گفت: اين روز به نام روز  وحدت حوزه و دانشگاه نام‌گذاري شده است. نامگذاري روز وحدت حوزه و دانشگاه در حقيقت سمبلي براي حركتي فرهنگي است. يكي از نتايج وحدت حوزه و دانشگاه، تلاش و همدلي آن‌ها در راه مبارزه با تهاجم فرهنگي است.

انصاري يادآور شد: انقلاب اسلامي ايران به‌واسطه وحدت ميان مردم و وحدت ميان حوزويان و دانشگاهيان و وحدت ميان دلسوزان كشور پيروز شد و بدون كلمه توحيد و وحدت كلمه، پيروزي بر طاغوت ممكن نبود.

خطيب نماز جمعه لردگان در بخش ديگر سخنان خود به پيام رهبر معظم انقلاب در بيست و پنجمين اجلاس سراسري نماز اشاره داشت و افزود: معظم له در بيست و پنجمين اجلاس سراسري نماز، با اشاره به مسؤوليت همگاني در اقامه‌ي نماز تأكيد كردند: «لازم است كه همه همّت گماريم تا نماز را در جايگاه شايسته‌ي خود، بشناسيم و بشناسانيم و عمل شخصي خود را نيز به تناسب آن تعالي بخشيم».

انصاري در ادامه خاطرنشان کرد: رزمايش محمد رسول الله(ص) ۴ که طي چند روز گذشته توسط دلاورمردان نيروهاي ارتشي در جنوب شرق کشور برگزار شد، داراي پيام‌هاي زيادي براي کشورهاي منطقه و دشمنان کشورمان بود که ما همواره در کنار دوستان خود هستيم و در مقابل دشمنان با قدرت تمام به مقابله مي‌پردازيم و اين اوج قدرت جمهوري اسلامي ايران است.

وي افزود: برگزاري رزمايش‌هاي مختلف يكي از راه‌هاي ارتقاي توانمندي و قدرت مقابله‌اي نيروهاي نظامي مي‌باشد و اين رزمايش نيز موجب مقابله با هرگونه اقدام خصمانه عليه جمهوري اسلامي ايران و ساير كشورهاي مسلمان و مظلوم منطقه و جهان شده است.

انتهاي پيام/630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۱۷:۲۷

31 Dec 2019