۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹
کد مطلب : ۳۱۸۷۰
حجت الاسلام مهدي اژه اي در بروجن:

شهدا در افقي فراتر از زمان حرکت کردند/ ايران اسلامي با صلابت راه خود را به پيش مي برد

حجت الاسلام مهدي اژه اي با بيان اين که امروز به برکت خون شهدا ايران اسلامي عزتمند و باصلابت راه خود را به‌پيش مي‌برد، افزود: امروز موظفيم با زنده نگه داشتن ياد شهدا آرمان هايي که روزي شهيدان براي حفظ آن جان بر کف نهاده و به جبهه هاي جنگ رفتند را حفظ کنيم و راه آنان را تداوم بخشيم.
شهدا در افقي فراتر از زمان حرکت کردند/ ايران اسلامي با صلابت راه خود را به پيش مي برد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، همزمان با چهارمين روز از هفته بسيج يادواره شهداي کارمند و دو شهيد شهرداري بروجن در حسينيه ثارالله سپاه برگزار شد.

حجت الاسلام مهدي اژه اي سخنران ويژه اين مراسم، شهادت را بالاترين رتبه انسان مخلص دانست و گفت: شهيدان راه حق در سايه ايمان و اخلاص، به اين مقام نائل آمده اند.

وي با بيان اين که خداوند عزتي که به شهدا داده را در آيات قرآن به خوبي بيان کرده است، افزود: شهيدان به عنوان الگوهاي بي بديل، در جهت پايداري بر مواضع برحق نظام، مايه افتخار ما هستند.

اين استاد حوزه و دانشگاه با بيان اين که شهدا در افقي فراتر از زمان و آرزوهاي خود در طلب کسب رضاي خدا حرکت کردند، گفت: شهدا در اين راه پيشگام شدند و خدا هم آنها را برگزيد.

اژه اي با تاکيد بر حفظ و انتقال روحيه ايثار، جهاد و شهادت به نسلهاي جوان، افزود: عده اي عمر ناپايدار را لحظه به لحظه در راه خدا جاودانه مي کنند.

مديرعامل دارالقرآن استان اصفهان گفت: هميشه بايد سعي کنيم از سرزمين جهل به سمت سرزمين علم هجرت کنيم و در خانه دلدادگي با خدا وارد شويم.

اژه اي با بيان اين که شهدا هميشه شاهد و ناظر بر کارها هستند، افزود: امروز به برکت خون شهدا ايران اسلامي عزتمند و باصلابت راه خود را به‌پيش مي‌برد.

حجت الاسلام اژه اي گفت: شناخت صحيح راه و آرمان هاي شهدا و همچنين اطاعت پذيري محض از ولايت فقيه باعث دوام و بقاي نظام جمهوري اسلامي ايران است.

اين استاد حوزه و دانشگاه افزود: خداوند شرافت و عظمتي را براي انسان بالاتر از شهادت قرار نداده است، شهادت آخرين گامي است كه انسان در حيات معنوي خود برمي‌دارد.

وي با تاکيد بر اين که در عمل بايد مروج آرمان هاي شهدا باشيم و در اين مسير حرکت کنيم، افزود: هشت سال جنگ تحميلي بهترين نماد ايثار و از خودگذشتگي شهداي اين مرز و بوم است که ما بايد اين ارزش ها را پررنگ کنيم.

مدير عامل دارالقرآن استان اصفهان در خاتمه گفت: امروز موظفيم با زنده نگه داشتن ياد شهدا آرمان هايي که روزي شهيدان براي حفظ آن جان بر کف نهاده و به جبهه هاي جنگ رفتند را حفظ کنيم و راه آنان را تداوم بخشيم.

مداحي و ذکر مصيبت در سوگ شهدا از ديگر بخش هاي يادواره شهداي کارمند بروجن بود.

انتهاي پيام1026ج /540 ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۵۱:۴۲

19 Jan 2020