۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۳۰۹۲۱

گردهمايي طلايه داران تبليغ چهارمحال و بختياري برگزار شد

گردهمايي طلايه داران تبليغ چهارمحال و بختياري با حضور مسئول گروه ياوران معنوي ستاد اربعين کشور برگزار شد.
گردهمايي طلايه داران تبليغ چهارمحال و بختياري برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  اساتيد برتر، حجت الاسلام مسعود حاجي ابراهيميمسئول گروه ياوران معنوي ستاد اربعين کشور در گردهمايي طلايه داران تبليغ استان چهارمحال و بختياري اظهار کرد: جريان تبليغ در دين اسلام داراي چهار رکن اصلي دين مداري مردم، اعتقاد مردم به روحانيت، تبليغ چهره به چهره و سلامت و اخلاص است.

وی با اشاره به نزديک شدن به ماه محرم، اين ماه را ماهي دانست که بيشترين تاثير معنوي را مي تواند در حوزه دين داري و فرهنگي داشته باشد.

وي گفت: جريان اربعين يک جريان نوپديد در جهان است و با توجه به وضعيت ويژه اربعين مقام معظم رهبري دستوري را مبني بر ايجاد ستاد اربعين صادر کردند.

حاجي ابراهيمي افزود: از سال ۹۳ ستاد اربعين در کل کشور تشکيل شد، که يکي از کميته هاي آن کميته فرهنگي و آموزشي اربعين است که در زمينه آماده سازي معنوي زائران فعاليت مي کند.


در ادامه حجت الاسلام حسين شفيعي دارابي استاد حوزه و دانشگاه در رابطه با اهميت تبليغ، مبلغ و جايگاه خطيب گفت: اين مسئوليت مسئوليت بزرگي است که بردوش مبلغين گذاشته شده است و مدال تبليغ و مبلغ با هيچ عنوان و جايگاهي قابل معاوضه نيست.

وي گفت: از بايسته ها و بايدهاي تبليغ کسب معرفت مناسب و القاء معرفت مناسب به مخاطب است که اين بايد دوسويه باشد. يکي ديگر از بايسته هاي تبليغ و ضرورت تبليغ صبوري، پايداري، مقاومت، ايستادگي و رنجيده نشدن است.

 
انتهای پیام/1026ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۱۵:۰۳

30 Dec 2019