کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گردهمايي طلايه داران تبليغ چهارمحال و بختياري برگزار شد

11 مهر 1395 ساعت 13:53

گردهمايي طلايه داران تبليغ چهارمحال و بختياري با حضور مسئول گروه ياوران معنوي ستاد اربعين کشور برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  اساتيد برتر، حجت الاسلام مسعود حاجي ابراهيميمسئول گروه ياوران معنوي ستاد اربعين کشور در گردهمايي طلايه داران تبليغ استان چهارمحال و بختياري اظهار کرد: جريان تبليغ در دين اسلام داراي چهار رکن اصلي دين مداري مردم، اعتقاد مردم به روحانيت، تبليغ چهره به چهره و سلامت و اخلاص است.

وی با اشاره به نزديک شدن به ماه محرم، اين ماه را ماهي دانست که بيشترين تاثير معنوي را مي تواند در حوزه دين داري و فرهنگي داشته باشد.

وي گفت: جريان اربعين يک جريان نوپديد در جهان است و با توجه به وضعيت ويژه اربعين مقام معظم رهبري دستوري را مبني بر ايجاد ستاد اربعين صادر کردند.

حاجي ابراهيمي افزود: از سال ۹۳ ستاد اربعين در کل کشور تشکيل شد، که يکي از کميته هاي آن کميته فرهنگي و آموزشي اربعين است که در زمينه آماده سازي معنوي زائران فعاليت مي کند.


در ادامه حجت الاسلام حسين شفيعي دارابي استاد حوزه و دانشگاه در رابطه با اهميت تبليغ، مبلغ و جايگاه خطيب گفت: اين مسئوليت مسئوليت بزرگي است که بردوش مبلغين گذاشته شده است و مدال تبليغ و مبلغ با هيچ عنوان و جايگاهي قابل معاوضه نيست.

وي گفت: از بايسته ها و بايدهاي تبليغ کسب معرفت مناسب و القاء معرفت مناسب به مخاطب است که اين بايد دوسويه باشد. يکي ديگر از بايسته هاي تبليغ و ضرورت تبليغ صبوري، پايداري، مقاومت، ايستادگي و رنجيده نشدن است.

 
انتهای پیام/1026ج
 


کد مطلب: 30921

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/30921/گردهمايي-طلايه-داران-تبليغ-چهارمحال-بختياري-برگزار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir