۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۳۰۸۴۳
دولت با خزانه خالی به قزوین رسید

سفر استانی یا جولان انتخاباتی؟!

دولت یازدهم در حالی وارد قزوین می‌شود که سی‌و یکمین سفر استانی‌اش را به ثبت می‌رساند و بنا بر گفته یکی از هواخواهان قزوینی خود با خزانه‌ای نه چندان پر به میان ما خواهد آمد.
سفر استانی یا جولان انتخاباتی؟!
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پایگاه خبری،تحلیلی ندای البرز، حسام راد، قرار بر این است تا در طلیعه ماه مهر، کاروانی از جنس تدبیر قدم در موطن ما بگذارد و تحفه چکیده شده از سه سال فعالیت‌اش را به دیدگان مردمان استان قزوین هدیه کند.

کاروانی که همچون ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم نگاه چندان مساعدی به استان ما نداشت، حال در ماه‌های پایانی عمر دولت، عزم سفر به قزوین را در ذهن خود پرورانده و در شرایطی که فرصت چندانی باقی نمانده قصد آن کرده تا امروز با تدابیری مسکن گونه، گلخند رضایت را بر لبان مردم بنشاند و در انتخابات آینده کاشته مهر ماه را در اردیبهشت ماه ۹۶ و پای صندوق های رای دستچین کند.

دولت یازدهم در حالی وارد قزوین می‌شود که سی‌و یکمین سفر استانی‌اش را به ثبت می‌رساند و بنا بر گفته یکی از هواخواهان قزوینی خود با خزانه‌ای نه چندان پر به میان ما خواهد آمد.

اینکه سفری با این سقف از هزینه‌های مالی مانند چاپ بنر و تراکت در تیراژ بالا و همچنین موارد غیر مالی همچون الزام حضور دانش آموزان و مردم شهرها و روستاهای استان در محل استقبال با چه منطقی بر پیکره استان ما تحمیل می‌شود و از سویی دیگر چه تضمینی وجود دارد که علمیاتی شدن مصوبات آن در ماه‌های پایانی این دولت رنگ تحقق به خود بگیرند، از جمله سوالاتی هستند که در اذهان و افکار عمومی شکل گرفته‌اند.

از طرفی مدت زمان کوتاه حضور کاروان دولت یازدهم در استان، دلیلی خواهد بود تا شهرستان البرز به عنوان قطب صنعت کشور از توجهات خاص مدیران ارشد اجرایی کشور دور گردد و در پس پرده بازدید تعدادی از وزیران غیرصنعتی از شهرستان، دغدغه تولیدکنندگان و صنعتگران این منطقه نادیده گرفته شود.

با توجه به ادله ای که در بالا آوردیم، بی شک سفر یک روزه کاروان تدبیر و امید به قزوین بیش از آنکه ارمغان‌آور‌ ثمراتی ارزشمند و البته ماندگار برای استان باشد، فرصتی را برای جولان مبلغان انتخاباتی و هواداران دولت فراهم خواهد آورد و این مردم هستند که در میان توده‌ای از شانتاژ رسانه‌ا‌‌‌ی اعتدالیون، به دنبال رنگ و رو گرفتن رویای پرامید خود می‌روند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۰۴:۰۳

1 Feb 2020