۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳
کد مطلب : ۳۰۸۳۱
معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین:

ایستادگی با تکیه بر روحیه انقلابی تنها راه مقابله با جنگ دشمن است

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین گفت: تبیین روشنگری که رهبر معظم انقلاب اسلامی از سپاه و بسیج خواسته اند و از آن به عنوان جهاد کبیر نام برده اند، ایستادگی در مقابل مستکبرین و نه گفتن به مستکبرین است.
ایستادگی با تکیه بر روحیه انقلابی تنها راه مقابله با جنگ دشمن است
به  گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتید برتر، سردار عبدالرضا آزادی معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین در جمع بسیجیان شهرستان شهرکرد اظهار کرد: دفاع مقدس بیش از 2 هزار و 800 روز طول کشید.

وی با بیان اینکه مستکبرین جنگی را به ما تحمیل کردند که ۱.۵ برابر جنگ جهانی اول و ۲ برابر جنگ جهانی دوم زمان برد افزود: با بیش از ۱۴۰ عملیات بزرگ و کوچک در هشت سال حماسه و ازخودگذشتگی این ملت بزرگ، با سرفرازی از دفاع مقدس خارج شده و بعد از ۲۰۰ سال از جنگی که مستکبرین بر ما تحمیل کردند خارج شدیم بدون اینکه یک وجب از خاکمان در چنگال دشمن بماند.

سردار آزادی تاکید کرد: با عزت، افتخار و سرافرازی متجاوز و حامیانش را سرجای خود نشانده و فرهنگ ایثار، شهادت و ازخودگذشتگی را در این کشور نهادینه کردیم.

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: اگر بخواهیم بعد از جنگ تحمیلی این پدیده را تحلیل کنیم باید در چارچوب انقلاب اسلامی باشد چراکه به یک انقلاب نوپا دنیای استکبار جنگی را تحمیل می کند.

وی با تاکید با اشاره به اینکه وجود انقلاب اسلامی در شرایطی که دنیا را دو ابرقدرت آمریکا و شوروی سابق برای خوشان تقسیم کرده بودند و دنیا در یک جنگ سخت نفس‌گیر بسرمی برد اضافه کرد: ایران که به پایگاه آمریکا در منطقه مهم غرب آسیا و خاورمیانه نبدیل شده بود  فرو ریخت و این دلیلی شد برای شروع و تحمیل جنگ به مردم ایران.

سردار آزادی بیان کرد: انقلاب اسلامی آمد و پایگاه آمریکایی‌ها و غربی‌ها را در کشور فرو ریخت طبیعی بود که آنها با ما دشمنی کنند چون نمی‌توانستند به این سادگی از این منطقه دل ببرند و چشم بردارند از همین رو ترور، جنگ گروهک‌ها و بالاخره جنگ هشت ساله را برما تحمیل کردند.

وی افزود: اگر بخواهیم وقوع و تداوم جنگ تحمیلی را در چارچوب انقلاب اسلامی تحلیل کنیم، باید بگوییم که دنیای استکبار آمریکایی‌ها و غربی‌ها نمی‌خواستند که در این منطقه حساس که شاهرگ انرژی دنیا است انقلاب بوقوع بپیوندد و تداوم داشته باشد.

سردار آزادی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مستقل با نام دین و مردم، که نه‌تنها می‌تواند برای منطقه که برای بشریت یک الگو است در ایران شکل گرفت و همین امر باعث وحشت آمریکا و غرب شد.

وی ادامه داد: امروز در منطقه، دو جبهه وجود دارد، یک جبهه انقلابی که با نام دین می‌ایستد، مقاومت می‌کند و زیر بار مستکبرین نمی‌رود و جبهه دیگر به نام جبهه استکبار است.

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: امروز تنها صحنه رو در رویی تفاوت کرده چون رودر رویی در ۲۷ سال گذشته وجود داشته است.

وی با اشاره به اینکه بعد از جنگ تحمیلی تحریم، تهدیدات و جنگ‌های نیابتی شروع شدند ادامه داد: آمریکا و هم پیمانانش برای رسیدن به مقصود خود به افغانستان، عراق و منطقه لشکرکشی کردند مقاومت را تخت فشار گذاشتند بنابراین جهاد ادامه دارد.

سردار آزادی یکی از عرصه‌هایی که امریکایی‌ها و غربی‌ها بعد از جنگ سخت آغاز کردند را جنگ نرم علیه ملت ایران عنوان و بیان داشت: جنگی که با امواج و ماهواره‌ها و شبکه‌های اجتماعی فاسد علیه ملت‌ها و ملت ما آغاز شد این بار با هدف  روح و تفکر آنها پا به عرصه گذاشته است.

وی گفت: امروز در کاربرد دفاع مقدس و در بستر حرکت انقلاب اسلامی باید ببینیم که چگونه می‌توانیم این جهاد تمام عیار رابا پیروزی ادامه دهیم که برای تحقق آن تنها  یک راه وجود دارد و آن ایستادگی است با تکیه بر روحیه انقلابی است

سردار آزادی اضافه کرد: تبیین روشنگری که رهبر معظم انقلاب اسلامی از سپاه و بسیج خواسته‌اند و از آن به عنوان جهاد کبیر نام برده‌اند، ایستادگی در مقابل مستکبرین و نه گفتن به مستکبرین است.

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: اگر صحبت‌های رهبر معظم انقلاب را در حداقل ۹ ماه گذشته مرور کنیم می‌بینیم که بیشترین تکیه را بر انقلابی‌گری دارند، اقلابی‌گری یعنب همان چیزی که انقلاب را پیروز کرد و در هشت سال دفاع مقدس عزت و سرافرازی آفرید پس امروز هم می‌تواند باعث پیشرفت کشور شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۷:۲۹

14 Feb 2020