۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۳۰۶۶۰
فرمانده سپاه ناحيه اردل خبر داد:

اجراي 30 برنامه فرهنگي ورزشي به مناسبت هفته دفاع مقدس در اردل

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل گفت: حماسه دفاع مقدس در تاریخ کشور در 200 سال گذشته بی‌نظیر بوده و از اجراي 30 برنامه فرهنگي ورزشي به مناسبت هفته دفاع مقدس دراين شهرستان خبرداد.
اجراي 30 برنامه فرهنگي ورزشي به مناسبت هفته دفاع مقدس در اردل
به گزارش جهانبین نیوز، هوشنگ جمشيدي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل در گفت‌وگوي اختصاصي با خبرنگار هفت چشمه در خصوص برنامه‌هاي پيش‌بيني شده گراميداشت هفته دفاع مقدس در اين شهرستان ضمن تبريک فرارسيدن هفته دفاع مقدس با بيان اينکه هيچ ملتي بدون تحمل سختي‌ها به آسايش و فضيلت دست نمي‌يابد اظهار داشت: جنگ هشت ساله دفاع مقدس شجاعت ملي و ايستادگي ملت ايران را براي ما به ارمغان آورد.

جمشيدي ادامه داد: مقطع دفاع مقدس يک مقطع بي‎بدليل و درخشان در بين ملت ايران است که پيروزي بزرگي را به ارمغان گذاشته است.

وي افزود: اين نوع حماسه در تاريخ کشور در ۲۰۰ سال گذشته بي‌نظير بود زيرا دفاعي است که دشمنان را از کشور بيرون کرد بدون اينکه يک وجب از خاک اين کشور کم شود.

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل از برگزاري ۳۰ برنامه فرهنگي ورزشي به مناسبت هفته دفاع مقدس در اين شهرستان خبر داد و اظهار داشت: ازجمله برنامه‌هاي اجرايي در هفته دفاع مقدس، رژه نيروهاي مسلح، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، غباروبي گلزار شهدا، برگزاري يادواره شهدا، برگزاي مسابقات واليبال و دو ميداني و نمايشگاه عکس و پوستر دفاع مقدس خواهد بود.

جمشيدي بيان کرد: هفته دفاع مقدس ايام ايثار و مقاومت رزمندگان است و تکليف بر همگان است تا به نحو شايسته ايثارگري‌هاي رزمندگان را گرامي بداريم و روحيه حماسي را به نسل جوان منتقل کنيم.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۱۱:۴۵

28 Feb 2020