۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۳۰۶۵۷
امام جمعه شهر اردل:

همه ما بايد در نهادينه کردن فرهنگ غدير در جامعه تلاش کنيم

امام جمعه شهر اردل گفت: همه ما موظفيم براي نهادينه کردن فرهنگ غدير در جامعه تلاش کنيم چراکه غدير نشان‌دهنده عظمت و اهميت ولايت و پيام‌آور اسلام ناب محمدي (ص) است.
همه ما بايد در نهادينه کردن فرهنگ غدير در جامعه تلاش کنيم
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام موسي سلمان‌پور امام جمعه شهر اردل در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه با تبريک به مناسبت فرارسيدن عيد بزرگ غدير گفت: غدير تنها يک واقعه تاريخي و زودگذر نيست بلکه امتداد رسالت نبوي و به منزله تشکيل يک حکومت اسلامي و ديني است.

سلمان‌پور افزود: بسياري از مشکلات نهفته در جامعه اسلامي که در آن تفرقه ميان مسلمين به چشم مي‌خورد ناشي از فاصله گرفتن از غدير است گرچه برخي تصور مي‌کنند که سخن گفتن از غدير و ولايت، سياست و حکومت موجب اختلاف ميان مسلمانان مي‌باشد اما حقيقت غدير، اتحاد و يکپارچگي ميان مسلمانان است.

وي اظهارکرد: غدير در واقع نماد يک حرکت عظيم و نشان‌دهنده راه است که در راستاي صلح و دوستي جريان دارد و غدير يک حرکت زنده و پويا و پيام‌آور اسلام ناب محمدي (ص) است.

امام جمعه شهر اردل با بيان اينکه غدير نشان‌دهنده عظمت و اهميت ولايت است خاطرنشان کرد: شيعيان بايد در ترويج فرهنگ غدير همچون فرهنگ عاشورا و فرهنگ فاطمي و مهدويت با ايجاد شور و نشاط اجتماعي با هدف نهادينه کردن فرهنگ غدير در جامعه تلاش کنند.

سلمان‌پور غدير را نماد حرکت ولايت و تداوم نبوت دانست و گفت: غدير فرصت مناسبي براي تبيين اهميت مسأله امامت و ولايت است که در واقع ادامه و تداوم رسالت انبياي الهي است.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۶:۳۸

30 Dec 2019