۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۳۰۶۴۵
همزمان با هفته ی ولایت؛

بیش از 20برنامه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از برگزاری کارگاهها و فعالیتهای فرهنگی، هنری و ادبی در رابطه با تبیین فرهنگ ولایت در مراکز کانون خبر داد.
بیش از 20برنامه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود
فرزاد رحیمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز، اظهار کرد: کودکان و نوجوانان پایه های اصلی رشد یک جامعه را تشکیل میدهند و بنای هر اجتماعی از نحوه ی تربیت کودکان و نوجوانان آن شکل می گیرد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اعلام اینکه کارگاهها و فعالیتهای فرهنگی، هنری و ادبی در رابطه با تبیین فرهنگ ولایت در مراکز کانون برگزار می شود، اضافه کرد: برگزاری کارگاه نقاشی با موضوع غدیر، برپایی کارگاه ادبی، معرفی کتاب کارت پستال سازی، قصه گویی و... از جمله برنامه های اجرا شده در دهه ی ولایت در مراکز کانون استان محسوب می شود.

وی تصریح کرد در کارگاههای قصه گویی با مضامین اعیاد غدیر و قربان کودکان و نوجوانان با مفاهیم عمیق ولایت و جریان های این دو روز مذهبی به صورت غیر مسقیم آشنا می شوند و تاثیر پایدار و خوبی از این کارگاهها می گیرند.

فرزاد رحیمی اجرای فعالیت های مذهبی در کانون را از جمله برنامه های هدفمند در این حوزه اعلام کرد و افزود: کودکان و نوجوانان با استفاده از ابزار و آموزشهای غیر مسقیم در این حوزه با ایام و وقایع مذهبی آشنا می شوند.

می تاکید کرد: بیش از بیست برنامه، همایش، کارگاه و فعالیت طی هفته ی ولایت با این موضوع در مراکز کانون استان اجرا شد که بیش از ۲۰۰۰ کودک و نوجوان طی این فعالیتها با این رخداد مذهبی آشنا شدند.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۳۵:۳۸

28 Dec 2019