۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۳۰۶۰۰
فرمانده انتظامي چهارمحال و بختیاری:

شهيدان مظهر اقتدار ايران اسلامي هستند

فرمانده انتظامي چهارمحال و بختیاری گفت: شهيدان مظهر اقتدار و سربلندي ايران اسلامي هستند.
شهيدان مظهر اقتدار ايران اسلامي هستند
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده انتظامي چهارمحال و بختیاری در ديدار با خانواده شهيد "اسماعيل سيفي" شهيدان را مظهر اقتدار كشور بر شمرد و افزود: استقامت و جان‌فشاني‌هاي شهدا باعث شد امروز ايران يك ابرقدرت اعتقادي و نظامي باشد.

فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري رسيدن به سعادت را در گرو ادامه دادن راه شهيدان و صالحان در اين راه قرار داد و اظهار داشت: راه شهدا مسيري پر از سعادت و خوشبختي است، مهم‌ترين مطلب همين است كه اين راه را حفظ كنيم و جوانان را تشويق كنيم تا رهرو باشند.

اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان كرد: ايمان به خدا رمز شهادت در راه اوست و شهيدان ما به حقيقت مظهر اقتدار ايران اسلامي هستند.

سردار غلامزاده شهادت را لياقت رسيدن به معبود دانست و تصريح كرد: شهادت يك هنر است ولي هنرمند كسي است كه لياقت اين ديدار را داشته باشد و ما بايد قدر دان اين عزم راسخ شهيدان باشيم كه با از جان گذشتن خود، نفس كشيدن در زير آسمان كشوري را به ما هديه دادند كه عشق شهادت را بر جاي جاي اين آسمان با خون نگاشته‌اند.

فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري در پايان گفت: مهمترين ويژگي شهيدان، تقوا و ايمانشان بود كه از آنان مرداني ساخت تا در مقابل ظلم و ستم ايستادگي كنند و اين موضوع بايد در جوانان امروزي ارتقاء يابد و بدانند چه كساني حريف قدرت‌هاي استكباري شدند.

گفتني است، شهيد اسماعيل سيفي در شهر شلمزار مركز شهرستان كيار در خانواده‌اي كشاورز ديده به جهان گشوده و تحصيلات را تا اخذ مدرك پنجم ابتدايي ادامه داد وي در سال ۶۹ به خدمت مقدس سربازي اعزام و پس از 6 ماه خدمت در منطقه عملياتي مير جاوه طي درگيري با اشرار مسلح و قاچاقچيان مواد مخدر به شهادت رسيد و پيكر مطهرش در گلزار شهداء شلمزار دفن گرديد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۰۰:۳۴

3 Mar 2020