۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۳۰۵۶۴
استاندار چهار محال و بختياري :

استفاده از ماهواره از عوامل افزايش طلاق است

استاندار چهار محال و بختياري گفت: افزايش استفاده از ماهواره و تغيير شيوه زندگي يکي از علت هاي اصلي افزايش طلاق و کاهش ازدواج است .
استفاده از ماهواره از عوامل افزايش طلاق است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر، قاسم سليماني دشتکي استاندار چهار محال و بختياري در ستاد ساماندهي امور جوانان اظهار کرد: فرستادن معاون و يا كارشناسان دستگاه هاي اجرايي به جاي مديران در جلسات تصميم گيري اقدام درستي نيست.

سليماني دشتكي در خصوص ارائه آمار عملكرد دستگاه هاي اجرايي چهارمحال و بختياري در حوزه امور جوانان افزود: برخي گزارشات ارائه شده در اين نشست كيفي نيست و نمي تواند مبناي درستي براي تصميم گيري باشد.

وي تصريح كرد: مديران دستگاه هاي اجرايي و به ويژه دبيرخانه ستاد ساماندهي امور جوانان بايد گزارشات را بر پايه علمي و به صورت مقايسه با مدت مشابه در سال هاي قبل ارائه دهند.

رئيس ستاد ساماندهي امور جوانان چهارمحال و بختياري بيان داشت: مديران نبايد گزارشات فعاليت كاري خود به ويژه در حوزه جوانان به به صورت گذرا ارائه كنند.

وي اضافه كرد: البته مديران كل دستگاه هاي اجرايي بايستي مشكلات حوزه كاري خود را به صورت دقيق بيان كنند تا بتوان نسبت به ارائه راهكار براي رفع آن اقدامات لازم را انجام داد.

سليماني دشتكي با اشاره به افزايش طلاق و كاهش ازدواج در سال هاي اخير عنوان داشت: تغيير شيوه زندگي، افزايش استفاده از ماهواره، ترويج بي بند و باري در غرب، شيوع راحت طلبي و سفرهاي خارجي نقش مستقيم در اين زمينه دارد.

وي همچنين به ديدار خصوصي خود با رئيس جمهوري اشاره و اظهار كرد: در اين نشست به مدت يك ساعت و نيم ضمن ديدار با حجت الاسلام والمسلمين دكتر حسن روحاني رئيس جمهوري اسلامي ايران، گزارشي از آخرين اقدامات انجام شده درخصوص مصوبات سفرهاي كاروان تدبير و اميد به اين استان ارائه شد.

استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: رئيس جمهوري در اين ديدار بر ضرورت اجرايي و عملياتي شدن تمامي وعده هاي سفرهاي استاني هيأت دولت به اين استان در راستاي سياست هاي اقتصاد مقاومتي تأكيد كرد.

وي بيان كرد: در اين نشست اعتبارات لازم براي اتمام طرح هاي دولت يازدهم در بخش هاي عمراني، اقتصادي، سرمايه گذاري، بهداشتي و درماني و همچنين ساير زمينه ها اختصاص داده شد.

سليماني دشتكي يادآور شد: در نشست خصوصي با دكتر روحاني، رئيس جمهوري اسلامي ايران همچنين مسائل عمراني، اقتصاد مقاومتي، گردشگري و توسعه اي چهارمحال و بختياري مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۳۷:۲۹

12 Jan 2020