۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
کد مطلب : ۳۰۵۴۲
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري خبر داد؛

تحقق تأمین مالی واحدهاي صنعتي به روش‌های غیربانکی در چهارمحال و بختیاری

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري در ادامه سیاست‌های حمایتی خود از صنایع کوچک و متوسط در تلاش برای تأمین مالی واحدهاي صنعتي از روش‌های غیربانکی خبر داد.
تحقق تأمین مالی واحدهاي صنعتي به روش‌های غیربانکی در چهارمحال و بختیاری
عليرضا شفيع‌زاده مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛  با بيان اينك اين طرح در راستای حمايت از واحدهاي صنعتي عملياتي می‌شود اظهار کرد: براساس تفاهم‌نامه‌ای منعقد شده ميان سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران با شرکت فرابورس کالا جهت پذیرش صنایع کوچک و متوسط در بازار Smeها، واحدهاي صنعتي می‌توانند با عرضه سهام در این بازار با فروش سهام منابع مالی مورد نیاز خود را تأمین کنند.

رئيس هيات مديره شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختياري در ادامه بیان داشت: تفاهم‌نامه با بورس کالا امکان عرضه کالای Smeها و خرید مواد اولیه را در این بازار فراهم کرده که خریداران داخلی و خارجی به سهولت و با اطمینان می‌توانند کالای مورد نظر را خریداری و از بازار سلف و سلف مواردی نیز برای تامین نقدینگی در بورس کالا استفاده کنند.

وي با بيان اينكه اين شركت بدنبال دستيابي به روش‌هاي جديد در حمايت از واحدهاي صنعتي استان است، بیان کرد:
صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک با پشتوانه قانونی مصوب مجلس شورای اسلامی علاوه برارائه ضمانت نامه اخذ تسهیلات بانکی، جهت تأمین مالی واحدهای صنعتی از اشخاص حقیقی و حقوقی و خرید اعتباری مواد اولیه و ماشین‌آلات ضمانت نامه صادر می‌کند که باعث می‌شود واحدهای صنعتی از اتکا به منابع بانکی بی‌نیاز شوند.

شفیع‌زاده خاطرنشان کرد: موارد مذکور در کنار سایر خدمات شرکت شهرک‌های صنعتی نظیر حمایت از کنسرسیوم‌های صادرات، خوشه‌های صنعتی مساعدت‌های مناسبی را برای Smeها فراهم آورده که مدیران واحدهای صنعتی جهت برخورداری از این حمایت‌ها می‌توانند به حوزه صنایع کوچک این شرکت مراجعه کنند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۲۸:۴۴

3 Feb 2020