۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
کد مطلب : ۳۰۵۰۲
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهار محال و بختياري :

اشتغال نبايد به نقش همسري و مادري بانوان لطمه وارد کند

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهار محال و بختياري گفت: لازم است اشتغال براي بانوان يکي از دغدغه هاي مسئولان باشد و اين در حاليست که رويکرد اشتغال نبايد به نقش همسري و مادري بانوان لطمه وارد کند.
اشتغال نبايد به نقش همسري و مادري بانوان لطمه وارد کند
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، خدابخش مرادي نافچي معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري در كارگروه امور بانوان و خانواده چهارمحال و بختياري تأكيد كرد: اين كميته بايستي سياست هاي ۱۶ گانه مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در حوزه خانواده را به برنامه تبديل كند.

وي افزود: با عمل به سياست هاي ابلاغي معظم له، شاخص هاي حوزه خانواده در بخش هاي مختلف متحول مي شود. مرادي نافچي ايجاد اشتغال براي بانوان را يكي از دغدغه هاي مسئولان اعلام و تصريح كرد: اين در حاليست كه رويكرد ايجاد اشتغال نبايد به نقش همسري و مادري بانوان لطمه وارد كند.

وي بيان داشت: بانوان به عنوان نيمي از جمعيت جامعه نقش مستقيم در شاخص هاي فرهنگي، اجتماعي، اقتصادي و سياسي دارند. مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري نيز گفت: عمل به سياست هاي ابلاغي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در حوزه خانواده در دستور كار اين دفتر قرار گرفته است.

فاطمه دوستي اضافه كرد: به همين منظور كميته اي متشكل از مديران كل و كارشناسان دستگاه هاي اجرايي چهارمحال و بختياري و اعضاي سازمان هاي مردم نهاد مرتبط با حوزه بانوان و خانواده براي تسريع در دستيابي به اهداف مورد نظر معظم له در استان فعال مي شود.

وي همچنين توجه به حقوق كودكان و نوجوانان را ضروري دانست و عنوان داشت: اجرايي كردن برنامه هاي سند ملي حقوق كودك بايد در دستور كار مسئولان دستگاه هاي اجرايي متولي قرار گيرد.

دوستي اظهار كرد: اجراي برنامه هاي علمي مورد نظر اين سند نقش مهمي در ارتقاي وضعيت كودكان و نوجوانان در شاخص هاي مختلف توسعه اي دارد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۲۸:۵۵

26 Dec 2019