۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۳۰۳۷۵
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي:

حضور در نمايشگاه‌ها و تقويت فضاي رقابتي راهی برای افزايش بهره‌وري تعاوني‌ها

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و امور اجتماعي گفت: حضور فعال تعاوني‌ها در نمايشگاه‌ها، گسترش آموزش‌هاي مجازي ويژه مديران تعاوني در جهت توانمندسازي اين واحدها و افزايش بهره‌وري از مهمترين برنامه‌هاي بخش تعاون در سال جاري است.
حضور در نمايشگاه‌ها و تقويت فضاي رقابتي راهی برای افزايش بهره‌وري تعاوني‌ها
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتيد برتر، حميد کلانتري در سفر به شهرکرد در آئين افتتاح نمايشگاه توانمندي‌هاي بخش تعاون و کارآفريني در چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: تعاوني‌ها بايد سعي در افزايش بهره‌وري داشته باشند.

وي تصريح کرد: يکي از راه‌هاي افزايش بهره‌وري حضور در نمايشگاه‌ و رقابت کردن است.

کلانتري گفت: تعاوني‌ها علاوه‌بر حضور فعال در نمايشگاه‌ها بايد نوآوري نيز داشته باشند.

معاون امور تعاون وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعي، توسعه صادرات محصولات توليدي تعاوني‌ها را از ديگر برنامه‌هاي اين وزارتخانه برشمرد و گفت: سال گذشته يک ميليارد و ۷۰۰ ميليون دلار صادرات از بخش تعاوني‌ها داشتيم و هدف‌گذاري امسال صادرات 2.5 ميليارد دلار است.

در ادامه مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري، گفت: در نمايشگاه توانمندي‌هاي بخش تعاون و کارآفريني در چهارمحال و بختياري ۲۱ طرح تعاوني با اعتبار ۱۲.۵ ميليارد تومان، ايجاد ۲۰۴ شغل و با ۳۰۰ عضو رونمايي مي‌شود.

عباس جزايري افزود: اين نمايشگاه فرصت مناسبي براي ارائه ظرفيت‌هاي اين بخش به مردم است.

در ادامه اين نشست مديرعامل شرکت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: مجموعه نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان در خدمت توسعه استان بوده است.

محمد مسعودي خاطرنشان کرد: درجهت حمايت از صنعت‌گران استان در برخي از نمايشگاه‌ها تعرفه‌ها با ۵۰ درصد تخفيف در دسترس بوده است اما استقبال کافي وجود نداشته است.

انتهاي پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۲۵:۱۱

20 Feb 2020