کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي:

حضور در نمايشگاه‌ها و تقويت فضاي رقابتي راهی برای افزايش بهره‌وري تعاوني‌ها

15 شهريور 1395 ساعت 13:44

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و امور اجتماعي گفت: حضور فعال تعاوني‌ها در نمايشگاه‌ها، گسترش آموزش‌هاي مجازي ويژه مديران تعاوني در جهت توانمندسازي اين واحدها و افزايش بهره‌وري از مهمترين برنامه‌هاي بخش تعاون در سال جاري است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتيد برتر، حميد کلانتري در سفر به شهرکرد در آئين افتتاح نمايشگاه توانمندي‌هاي بخش تعاون و کارآفريني در چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: تعاوني‌ها بايد سعي در افزايش بهره‌وري داشته باشند.

وي تصريح کرد: يکي از راه‌هاي افزايش بهره‌وري حضور در نمايشگاه‌ و رقابت کردن است.

کلانتري گفت: تعاوني‌ها علاوه‌بر حضور فعال در نمايشگاه‌ها بايد نوآوري نيز داشته باشند.

معاون امور تعاون وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعي، توسعه صادرات محصولات توليدي تعاوني‌ها را از ديگر برنامه‌هاي اين وزارتخانه برشمرد و گفت: سال گذشته يک ميليارد و ۷۰۰ ميليون دلار صادرات از بخش تعاوني‌ها داشتيم و هدف‌گذاري امسال صادرات 2.5 ميليارد دلار است.

در ادامه مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري، گفت: در نمايشگاه توانمندي‌هاي بخش تعاون و کارآفريني در چهارمحال و بختياري ۲۱ طرح تعاوني با اعتبار ۱۲.۵ ميليارد تومان، ايجاد ۲۰۴ شغل و با ۳۰۰ عضو رونمايي مي‌شود.

عباس جزايري افزود: اين نمايشگاه فرصت مناسبي براي ارائه ظرفيت‌هاي اين بخش به مردم است.

در ادامه اين نشست مديرعامل شرکت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: مجموعه نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان در خدمت توسعه استان بوده است.

محمد مسعودي خاطرنشان کرد: درجهت حمايت از صنعت‌گران استان در برخي از نمايشگاه‌ها تعرفه‌ها با ۵۰ درصد تخفيف در دسترس بوده است اما استقبال کافي وجود نداشته است.

انتهاي پیام/1026ج


کد مطلب: 30375

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/30375/حضور-نمايشگاه-ها-تقويت-فضاي-رقابتي-راهی-افزايش-بهره-وري-تعاوني-ها

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir