۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۳۰۳۳۸
کارشناس مسائل مذهبي در چهارمحال و بختیاری:

حجاب پرچم اسلام است/ محافظان حجاب در حفظ پرچم اسلام استوارتر اند

کارشناس مسائل مذهبي در چهارمحال و بختیاری گفت: يکي از مهترين فسادهاي شايع امروز در ميان مردم مسلمان، پيروي از فرهنگ غرب و فاصله گرفتن از فرهنگ پاک و ارزشمند دين مقدس اسلام است.
حجاب پرچم اسلام است/ محافظان حجاب در حفظ پرچم اسلام استوارتر اند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين؛  حجت‌الاسلام و المسلمين سيد مهران کريم‌پور اظهار کرد: يکي از مهترين فسادهاي شايع امروز در ميان مردم مسلمان، پيروي از فرهنگ غرب و فاصله گرفتن از فرهنگ پاک و ارزشمند دين مقدس اسلام است.

مسئول نمايندگي ولي‌فقيه در ناحيه عشايري استان چهارمحال و بختياري، ادامه داد: وضعيت به گونه‌اي شده، که مرد و زن مسلمان با ناديده گرفتن اصالت ديني و ارزش‌هاي فرهنگي خود، رفتارهاي اجتماعي خود را با انسانهاي گمراه دنيا تطبيق داده و حتي در نوع لباس پوشيدن و رنگ لباس و مو و امثال آن از آنها پيروي مي‌کنند.

کريم‌پور، افزود: هنگامي که از نزديک با دختران و زنان مسلمان سخن مي‌گوئيم به خوبي درک مي‌کنيم که همه داراي قلب‌هايي پر از احساسات، شور و شوق و اميد هستند، وجودي مملوّ از محبّت اهل‌بيت عليهم السلام داشته و ارادت شديدي نسبت به حضرت فاطمه زهرا (سلام الله عليها) و فرزندان پاک آن حضرت دارند.

وي، ادامه داد:  امّا متاسفانه به جهت عدم تفکّر و تفحّص جدّي در مسائل ديني و اعتقادي برخي از آنها علي رغم اينکه از نوع يا رنگ لباسي که به تن دارند اظهار نفرت شديدي مي کنند؛ امّا در عين حال آن لباس را مي پوشند و مي گويند چه کنيم؟ جامعه اين طور مي پسندد.

کريم پور بيان داشت: اين چه دردي است که اسوه ي  حسنه ي خويش را فراموش کرده ايم، او که کوثر عالم هستي و مقصود آفرينش مخلوقات است. او که نامش فاطمه(سلام الله عليها) و سرور زنان عالم است. چرا آنان که خود را دوستدار و شيعه آن حضرت مي دانند، در مسير رضايتش حرکت نمي کنند؟ چرا از رفتارهاي حضرت زهرا(سلام الله عليها) درس نمي گيريم؟

مسئول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج عشايري استان، همچنين افزود: پيامبر(صلي الله عليه و آله و سلم) از اين آرايش و بدحجابي زنان آخرالزمان به عنوان فتنه اي بزرگ يادنموده  و فرمودند: فتنه سخت را ديديد و صبر کرديد و من از فتنه اي سخت تر در آينده براي شما بيم دارم که از طرف زنان مي آيد، زماني که النگُوي طلا به دست نموده (و زينت هاي خود را به نامحرم آشکار کنند) و لباسهاي فاخر بپوشند و حتي توانگران را به زحمت اندازند (نهج الفصاحه صفحه61 حديث314).

کريم پور خاطرنشان کرد: بايد اقرار کرد که اين فتنه سخت در زمان ما به خوبي مشهود است و دختران و زنان جامعه ما نيز سخت گرفتار اين دام هاي شيطاني شده اند و حتّي ما مسلمانان کار را به جايي رسانده ايم که در يکي از تشرّفات امام زمان(عجل الله تعالي فرجه الشريف) از وضعيت بدحجابي و بي توجهّي زنان مسلمان و زياد شدن فساد و فحشا اظهار ناراحتي و دلشکستگي نموده اند.

وي، تصريح کرد: آيا ناراحتي امام زمانمان براي ما اهميّت ندارد، راستي غيرت مردان و عفت بانوان چه شده است که ما بايد در خيابانهاي يک کشور اسلامي، شيعه و پيرو اهل بيت (عليهم السلام) شاهد حضور زنان بدحجاب و بد پوشش باشيم.

اين کارشناس مسايل يادآور شد: شايد بانوان مسلمان هنوز ارزش حجاب را به خوبي نفهميده و يا به اهميّت آن پي نبرده اند، در حالي که بايد اين حقيقت را فهميد که حجاب  پرچم اسلام است. پرچم، يعني نشانه، يکي از نشانه هاي دين اسلام حجاب است؛ زيرا مردم دنيا در هر منطقه اي که واردشوند و ببينند زنان آن منطقه حجاب دارند متوّجه مي شوند که آنها مسلمان هستند، پس زنان مسلمان بايد بکوشند حجابي که مايه عفاف و پاکدامني آنهاست و هم پرچم اسلام است را به خوبي حفظ کنند.

وي با بيان اينکه، محافظان حجاب در حفظ پرچم اسلام استوارتر هستند، گفت: هرکس در حفظ حجاب محکم تر باشد در حفظ پرچم اسلام محکم تر است.

انتهاي پيام1026ج /1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۵:۵۶

30 Dec 2019