۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹
کد مطلب : ۳۰۲۹۵
فرمانده انتظامي شهرستان شهركرد:

دستگيري سه شرور سابقه‌دار در شهركرد

فرمانده انتظامي شهرستان شهركرد گفت: درپي شکايت و نارضايتي شهروندان مبني‌بر ايجاد مزاحمت و تخريب چند خودروي شهروندان با استفاده از قمه توسط ارازل و اوباش در يکي از محله‌هاي شهركرد، موضوع به صورت ويژه در دستور کار مأموران فرماندهي انتظامي شهركرد، قرار گرفت و سه نفر از ارازل و اوباش سابقه‌دار دستگیر شدند.
دستگيري سه شرور سابقه‌دار در شهركرد
سرهنگ سيد روح‌الله موسوي فرمانده انتظامي شهرستان شهركرد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: درپي شکايت و نارضايتي شهروندان مبني‌بر ايجاد مزاحمت و تخريب چند خودروي شهروندان با استفاده از قمه توسط ارازل واوباش در يکي از محله‌هاي شهركرد، موضوع به صورت ويژه در دستور کار مأموران فرماندهي انتظامي شهركرد، قرار گرفت.

وي ادامه داد: ماموران پس از بررسي دقيق، انجام تحقيقات پليسي و كار ميداني گسترده در اين ارتباط سه شرور سابقه‌دار را شناسائي و تحت تعقيب قرار گرفتند.

اين مقام انتظامي خاطرنشان كرد: پس از هماهنگي با مقام قضائي ماموران در يك عمليات غافلگيرانه اين سه شرور را دستگير و در بازرسي از مخفيگاه آنها ۶ تيغه قمه و يك عدد تبرزين كشف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان شهركردبا اشاره به معرفي متهمين به مرجع قضائي تأکيد كرد: جامعه به‌هيچ‌وجه جولانگاه ارازل و اوباش نخواهد بود و با اينگونه افراد برخورد قاطع و قانوني صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۸:۵۷

1 Feb 2020