۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
کد مطلب : ۳۰۱۱۷
رئيس آموزشکده فني و حرفه اي سما کوهرنگ در گفتگو با کوهرنگ خبر داد

آغاز پذيرش دانشجو در 12 رشته جديد آموزشکده فني و حرفه اي سما کوهرنگ

رئيس آموزشکده فني و حرفه اي سما کوهرنگ از آغاز ثبت نام رشته هاي بدون آزمون ترم مهرماه 95 اين دانشکده خبر داد.
آغاز پذيرش دانشجو در 12 رشته جديد آموزشکده فني و حرفه اي سما کوهرنگ
به گزارش جهانبین نیوز، مهندس مهراب ميرقائد، رئيس آموزشکده فني و حرفه‌اي سما کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر اظهار داشت: اين دانشکده از ترم اول سال تحصيلي 95-96 جاري در 12 رشته مختلف در مقطع کارداني دانشجوي مي‌پذيرد.

ميرقائد با اعلام اين خبر گفت: کليه متقاضيان ثبت‌نام در رشته‌هاي بدون آزمون مقاطع کارداني دانشگاه آزاد اسلامي مي‌توانند از امروز با مراجعه به سامانه اين مرکز به نشاني­­ http://www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنماي ثبت‌نام را دريافت و پس از مطالعه و کسب آگاهي‌هاي کامل در مورد رشته مورد نظر، در صورت تمايل و داشتن شرايط لازم، نسبت به ثبت نام در رشته‌ مورد نظر خود اقدام کنند.

وي گفت: علاوه بر ثبت نام از طريق سايت دانشجويان با حضور در دانشگاه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
 
رئيس آموزشکده فني و حرفه اي سما کوهرنگ ادامه داد: داوطلباني که اقدام به ثبت‌نام در سامانه اين مرکز کردند بايد با تهيه يک نسخه چاپي از ثبت‌نام خود پس از 48 ساعت به واحد دانشگاهي مربوطه مراجعه کنند.

وي يادآوري کرد: زمان شروع به تحصيل اين دسته از متقاضيان مهرماه 95 است.
 
وی با تاکيد بر عدم وجود هيچ تفاوتي بين مدرک فارغ‌التحصيلان رشته‌هاي با آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامي و حتي عدم درج واژه با آزمون و بدون آزمون در مدرک آنها بيان کرد: در حال حاضر رشته‌هاي کارداني دانشگاه آزاد اسلامي کوهرنگ بدون آزمون است.

مهراب ميرقائد بيان داشت: رشته هاي مکانيک، برق، ابزار دقيق، عمران، گرافيک، تربيت بدني، مکانيک خودرو، حسابداري، آسانسور، کامپيوتر،‏ الکترونيک و الکتروتکنيک از رشته هايي است که در آموزشکده فني و حرفه اي سما پرديس کوهرنگ آماده پذيرش دانشجو است.


انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۰:۰۴

2 Jan 2020