۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۲۹۷۳۷
استاد دانشگاه در چهارمحال و بختیاری:

معضل اعتياد نتيجه کم‌کاري در حوزه فرهنگ است

استاد دانشگاه در چهارمحال و بختیاری گفت: معضلات اجتماعي همچون اعتياد يک معضل فرهنگي است و کوتاهي‌هايي که در حوزه فرهنگ شده خود را در اينگونه مسائل و معضلات نشان مي‌دهد.
معضل اعتياد نتيجه کم‌کاري در حوزه فرهنگ است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از اساتيد برتر، اعتياد به مواد مخدّر يکي از شايع‌ترين آسيب‌هاي اجتماعي جهان معاصر و ازجمله ايران است، به گونه‌اي که اگر ادعا شود اعتياد به مواد مخدّر يکي از بحران‌هاي اصلي دنياي کنوني است و به صورت يک معضل جهاني روز درآمده، اغراقي صورت نگرفته است.

مسأله به قدري واضح است که همه مسؤولان و متخصصان مبارزه با اعتياد بر اين ادعا توافق دارند.

احمدرضا بسيج استاد دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار اساتيد برتر در رابطه با معضل اعتياد و آسيب‌هاي ناشي از آن در جامعه گفت: بسياري از مسائل اجتماعي ما زيرمجموعه مسائل فرهنگي بوده و در واقع ساختار و مباني فرهنگي دارند.

وي افزود: معضلات اجتماعي همچون اعتياد يک معضل فرهنگي است و کوتاهي‌هايي که در حوزه فرهنگ شده در اينگونه مسائل و معضلات خودش را نشان مي‌دهد.

بسيج با اشاره به انتقادات صريح مقام معظم رهبري در خصوص وضعيت فرهنگي کشور و هشدارهاي ايشان به مسئولان در مورد ولنگاري فرهنگي تاکید کرد: متأسفانه معضل اعتياد هم همچون بدحجابي‌ها و قاچاق کالا، واردات بي‌رويه کالا، از سوي مسئولان ذي‌ربط مغفول مانده و با بي‌تفاوتي مسئولان روزبه‌روز تشديد مي‌شود و در حقيقت آنطور که بايد و شايد با اينگونه معضلات در جامعه که آسيب‌هاي فراواني هم دارند برخورد و مقابله جدي صورت نمي‌گيرد.

مسئول بسيج اساتيد چهارمحال و بختياري تصريح کرد: دولت و مسئولان کافي است فقط حل اين معضلات را به بسيج بسپارند قطع به يقين ظرف ۶ ماه تا يک سال همه آنها برطرف و محو خواهند شد، اما متأسفانه دولت سنگ‌اندازي مي‌کند.

انتهاي پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۳۳:۲۶

14 Feb 2020