۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
کد مطلب : ۲۹۴۱۰
امام جمعه شهر اردل:

شوراي نگهبان مهمترين نهاد براي خاموش کردن فتنه هاي ضد انقلابيون است

امام جمعه شهر اردل گفت: شوراي نگهبان مهمترين نهاد براي خاموش کردن فتنه هاي ضد انقلابيون،آمريکا و اسرائيل است و تا اين نهاد مقدس استوار است ايران اسلامي از گزند دشمنان در امان خواهند ماند.
شوراي نگهبان مهمترين نهاد براي خاموش کردن فتنه هاي ضد انقلابيون است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن توصيه به تقواي الهي گفت: تقوا يعني شاهد دانستن خداوند در همه اعيان زندگي و عمل به دستورات او.

سلمان پور ضمن اشاره به حديثي از امام علي (ع) اظهار کرد: تقوا نهايت رضايت خداوند از مخلوقات است زيرا همه در مقابل خداوند قرار دارند و او همه حرکات را زير نظر دارد و عالم محضر خداوند متعال دانست.

وي افزود: طبق احاديث معصومين همنشينان خانه اي که در آن تقواي الهي رعايت شود فرشتگان خداوند متعال است لذا در اين دنيا دامهاي شيطاني در قالب نفاق ها و فتنه هاي انساني پهن است و رهايي از اين دامها جز با تقوا ميسر نمي باشد.

سلمان پور با اشاره به روز ۲۶ تير ماه سالروز تشکيل شوراي نگهبان اظهار داشت: شوراي نگهبان مهمترين نهاد براي خاموش کردن فتنه هاي ضد انقلابيون،آمريکا و اسرائيل است و تا اين نهاد مقدس استوار است ايران اسلامي از گزند دشمنان در امان خواهند ماند.

وي با اشاره به اينکه شوراي نگهبان دژ مستحکم در برابر نامحرمان و نااهلان است است، تصريح کرد: شوراي نگهبان به عنوان حافظ اسلام، قانون اساسي و نهاد عالي نظارت بر انتخابات، عين قانون را رعايت کرد و زمينه را براي حضور حداکثري فراهم آورد.

امام جمعه اردل با گراميداشت هفته بهزيستي گفت: مجموعه مديريت، کارپردازان و نيروهاي بهزيستي نبايد فعاليت خود را در قالب مجموعه اي اداري تعريف کنند زيرا ارزش کار مدد رساني به نيازمند فراتر از چهار چوب زمان کاري و وقت اداري است.

سلمان پور با توصيه به مسئولين بهزيستي جهت تقويت انگيزۀ معنوي در حوزه کاريشان افزود: تمام ادارات زحمت مي کشند اما کار بهزيستي ارزش معنوي مضاعف دارد چرا که مددرساني ها هم در حوزه مادي است و هم معنوي، در اين راستا بايد علاوه بر فعال سازي بخش مشاوره و اموردرماني، با استفاده از کارشناسان مذهبي به مدد جويان معنويت بخشي نمائيد؛ زيرا کسي که گرفتار در زندگي مادي است چنانچه از نظر معنوي هم محروم باشد در لبه پرتگاه است زيرا صبر، تحمل مشکلات زندگي، حفظ آبرو و نيفتادن در ورطۀ فساد از نتايج ايمان است.

امام جمعه شهر اردل با اشاره به اينکه يکي از مسائلي که رهبر معظم انقلاب در هفته‌هاي اخير در چند نوبت در مورد آن با صراحت اعلان موضع کرده و مسئولان را به برخورد جدي با آن فرا خواندند پديده تلخ حقوق‌‏هاي نجومي، است، اظهار داشت: اهميت اين موضوع از ديدگاه معظم‏‌له به‏ قدري بالا است که ايشان در خطبه دوم نماز عيد سعيد فطر، از ميان همه مسائل داخلي کشور، فقط بر روي همين موضوع انگشت گذاشتند و ضمن توصيف اين پديده تلخ، چگونگي مقابله با آن‏را مشخص کردند و بايد هر چه زودتر جلوي اين بي عدالتي ها گرفته شود.

سلمان پور از برگزار کنندگان همايش حجاب و عفاف و حضور پرشکوه مردم ولايتمدار شهر اردل در اين همايش بزرگ تشکر کرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۲۲:۱۹

4 Jan 2020