۰
plusresetminus
نماینده ولی فقیه در استان گفت: امروز آمریکا و فرهنگ مبتذل غرب با تمام توان خود در تلاش است که ارزش‌های اسلامی را از ما بگیرد و ما هیچ گاه نخواهیم گذاشت این اتفاق بیفتد.
نباید گذاشت فرهنگ غرب ارزش‌های اسلامی را از بین ببرد/امر به معرو ف و نهی از منکر یک عفت بوده نه زور و قلدری
به گزارش  جهانبین نیوز؛ به نقل از بام ایران خبر، حجت‌السلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در مراسم راهپیمایی حجاب و عفاف اظهار کرد: جوانان امروز ما باید پیرو فرمایشات حضرت علی (ع) بوده و نگذارند اسلام به دست نااهلان بیفتد.

وی تصریح کرد: مردم مسلمان ما باید بدانند امامی که به آن اقتدا کرده‌اند چه از آن‌ها خواسته و همواره برای برآورده کردن آن تلاش کنند.

نکونام با اشاره به اینکه خودتان به تنهایی در انجام واجبات و ترک محرمات تلاش کنید ادامه داد: بکوشیم با زبان و عمل خود با منکر مقابله کنیم.

وی با بیان اینکه باید کو شید تا جامعه عفیفی داشت تاکید کرد: ما باید اجتهاد و تلاش‌گر در دین خدا باشیم.

نکونام با تاکید بر اینکه داشتن جامعه‌ای پاک حق همه ما است بیان داشت: مردان و زنان باید وظیفه خود را به خوبی عمل کرده آن‌ها باید با پوششی مناسب در جامعه حاضر شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: رابطه بین زنان و مردان مسلمان باید مطابق با مرز دین تنظیم شود و این یک عفت بوده و حرف زور و قلدری نیست.

وی رسانه‌ها، خانواده‌ها، مسئولین را بهترین کسانی دانست که می‌توانند عفاف و حجاب را در جامعه ترویج دهند و مرز بین حلال و حرام را کاملا تشریح کنند.

نکونام یادآور شد: جهاد یک جوان مسلمان امروز آن است که بتواند خود را کنترل کند و خود را در مرز دین نگه دارد.

انتهای پیام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۱۰:۰۹

29 Dec 2019