۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
کد مطلب : ۲۹۲۸۷
مسئول بسيج جامعه زنان چهارمحال و بختياري:

عفاف و حجاب تنها منحصر به زنان نيست/ در حوزه حجاب و عفاف نيازمند همکاري زنان و مردانيم

مسئول بسيج جامعه زنان چهارمحال و بختياري گفت: عفاف و حجاب تنها منحصر به خانم‌ها نيست بلکه مردان غيرتمند ما نيز سهم پررنگ و تاثيرگذاري در اين امر داشته با غيرت و تعصب خود مي‌توانند معضل بدحجابي را رفع کنند.
عفاف و حجاب تنها منحصر به زنان نيست/ در حوزه حجاب و عفاف نيازمند همکاري زنان و مردانيم
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين؛ فرزانه احمدپور مسئول بسيج جامعه زنان چهارمحال و بختياري در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عفاف و حجاب تنها منحصر به خانم‌ها نيست بلکه مردان غيرتمند ما نيز سهم پررنگ و تاثيرگذاري در اين امر داشته با غيرت و تعصب خود مي‌توانند در رفع معضل بدحجابي کمک کنند.

وي با بيان اينکه اين مردان هستند که بايد غيرتمند باشند افزود: در حقيقت مردان مدافعان حريم خانواده‌ها هستند و اگر مردان غيرتمند نباشند اوضاع حجاب زنان از اين هم بدتر خواهد شد.

احمدپور اضافه کرد: در حوزه عفاف و حجاب همکاري مردان و زنان را نياز داريم تا بتوانيم مشکلات موجود در اين زمينه را رفع کنيم و حضور مردان در اين عرصه مي‌تواند پررنگ‌تر باشد چون مرد غيرتمند باعث ترويج عفت و پاکدامني در مي‌شوند.

وي تاکيد کرد: بايد وضعيت حجاب در سطح شهر آسيب‌شناسي شود و در غيراين‌صورت بايد نگران دختران و پسرانمان در آينده‌اي نزديک باشيم.

مسئول بسيج جامعه زنان چهارمحال و بختياري ادامه داد: بکوشيم عفت را به زندگي‌ها بازگردانيم و در کنار آن حجاب ظاهري را نيز حفظ کنيم.

انتهاي پيام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۰:۱۸

3 Mar 2020