۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
کد مطلب : ۲۸۸۵۹
همزمان با هفته جهاد کشاورزي؛

17 طرح کشاورزي در بروجن به بهره برداري مي رسد

مدير جهاد کشاورزي بروجن از افتتاح 17 طرح کشاورزي همزمان با هفته جهاد کشاورزي در اين شهرستان خبر داد.
17 طرح کشاورزي در بروجن به بهره برداري مي رسد
به گزارش جهانبین نیوز ، روح ا... معتمدي در گفت و گو با کلار، گفت: ۱۷ پروژه به مناسبت هفته بزرگداشت جهادكشاورزي در شهرستان بروجن به بهره برداري مي رسد.

معتمدي، ۱۵ پروژه آبياري تحت فشار به سطح ۵۳۷ هكتار با اعتبار ۴۲ ميليارد و ۹۵۲ ميليون ريال از محل اعتبارات دولتي و خود ياري کشاورزان را از جمله اين طرح ها دانست و گفت: ۵۷۳ خانوار روستائي از مزاياي اين پروژه بهره مند خواهند شد.

وي هدف از اجراي اين پروژه را صرفه جوئي و مصرف بهينه آب در اراضي كشاورزي، بهبود كميت و كيفيت محصولات توليدي كشاورزان و بهبود معيشت و در آمد كشاورزان عنوان کرد.

مدير جهاد کشاورزي بروجن خاطر نشان کرد: شهرستان بروجن با تجهيز نزديک به ۶۰% اراضي آبي خود به سيستم هاي نوين آبياري حائز رتبه اول استان و کشور است.

معتمدي، افتتاح يک واحد پرورش مرغ گوشتي به ظرفيت ۲۰ هزار قطعه در هر دوره را از ديگر طرح ها برشمرد و گفت: اين طرح با هزينه کرد ۷ ميليارد و ۴۰ ميليون ريال اشتغال زائي شش نفر به طور مستقيم را ايجاد مي کند.

وي گفت: افتتاح يك واحد توليد قارچ خوراكي با ظرفيت ۲۰۰ تن در سال با هزينه كرد ۸ ميليارد و ۷۵۰ ميليون ريال و اشتغال زائي ۱۷ نفربه طور مستقيم ديگر طرح آماده بهره برداري در شهرستان بروجن است.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۰۰:۰۳

26 Dec 2019