کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با هفته جهاد کشاورزي؛

17 طرح کشاورزي در بروجن به بهره برداري مي رسد

20 خرداد 1395 ساعت 11:55

مدير جهاد کشاورزي بروجن از افتتاح 17 طرح کشاورزي همزمان با هفته جهاد کشاورزي در اين شهرستان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز ، روح ا... معتمدي در گفت و گو با کلار، گفت: ۱۷ پروژه به مناسبت هفته بزرگداشت جهادكشاورزي در شهرستان بروجن به بهره برداري مي رسد.

معتمدي، ۱۵ پروژه آبياري تحت فشار به سطح ۵۳۷ هكتار با اعتبار ۴۲ ميليارد و ۹۵۲ ميليون ريال از محل اعتبارات دولتي و خود ياري کشاورزان را از جمله اين طرح ها دانست و گفت: ۵۷۳ خانوار روستائي از مزاياي اين پروژه بهره مند خواهند شد.

وي هدف از اجراي اين پروژه را صرفه جوئي و مصرف بهينه آب در اراضي كشاورزي، بهبود كميت و كيفيت محصولات توليدي كشاورزان و بهبود معيشت و در آمد كشاورزان عنوان کرد.

مدير جهاد کشاورزي بروجن خاطر نشان کرد: شهرستان بروجن با تجهيز نزديک به ۶۰% اراضي آبي خود به سيستم هاي نوين آبياري حائز رتبه اول استان و کشور است.

معتمدي، افتتاح يک واحد پرورش مرغ گوشتي به ظرفيت ۲۰ هزار قطعه در هر دوره را از ديگر طرح ها برشمرد و گفت: اين طرح با هزينه کرد ۷ ميليارد و ۴۰ ميليون ريال اشتغال زائي شش نفر به طور مستقيم را ايجاد مي کند.

وي گفت: افتتاح يك واحد توليد قارچ خوراكي با ظرفيت ۲۰۰ تن در سال با هزينه كرد ۸ ميليارد و ۷۵۰ ميليون ريال و اشتغال زائي ۱۷ نفربه طور مستقيم ديگر طرح آماده بهره برداري در شهرستان بروجن است.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک


کد مطلب: 28859

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/28859/17-طرح-کشاورزي-بروجن-بهره-برداري-مي-رسد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir