۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰
کد مطلب : ۲۸۸۰۷
در چهارمحال وبختياري:

60 مبلغ ديني به بقاع متبرکه در ماه مبارک رمضان اعزام خواهد شد

معاون فرهنگي واجتماعي اداره کل اوقاف وامورخيريه استان چهارمحال وبختياري از اعزام 60 مبلغ ديني به منظور ترويج علوم ومعارف ديني به بقاع متبرکه و مناطق محروم استان خبرداد.
60 مبلغ ديني به بقاع متبرکه در ماه مبارک رمضان اعزام خواهد شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر ، حجت الاسلام يونس گرجي معاونت فرهنگي واجتماعي اداره کل اوقاف وامورخيريه استان چهار محال و بختياري با اشاره به اينكه بركات ماه مبارك رمضان براي همه ما يک سرمايه معنوي است، افزود: هر ساله همزمان با ماه مبارک رمضان، اداره‌کل اوقاف و امور خيريه استان اقدام به اعزام مبلغان ديني در قالب طرح ضيافت الهي به امامزادگان و مناطق محروم استان مي‌کند.

معاون فرهنگي واجتماعي اداره کل اوقاف وامورخيريه هدف از اعزام مبلغان را نشر و ترويج فرهنگ حيات بخش قرآن و بهره گيري از فضاي معنوي ماه مبارک رمضان در آموزش و ترويج فرهنگ قرآني و جذب نوجوانان و جوانان به محافل ديني بيان کرد.

وي اظهار داشت: در راستاي اجراي نيات واقفان خيرانديش و به منظور ترويج سنت حسنه وقف و بصيرت افزايي، امسال ۶۰ مبلغ ديني از استان قم به امامزادگان و بقاع متبركه استان اعزام مي شوند.

حجت الاسلام گرجي اضافه كرد: اين مبلغان وظيفه سخنراني، برگزاري نماز جماعت، پاسخگويي به شبهات مردم در خصوص مسائل ديني، مراسم قرائت و تفسير قرآن و ... را بر عهده دارند.

حجت الاسلام يونس گرجي معاون فرهنگي واجتماعي اوقاف استان توزيع کتابچه، بروشور، اجراي برنامه هايي همچون برگزاري دعا و مناجات، برگزاري محافل انس با قرآن با حضور قاريان برتر كشوري و نيز قارياني از كشور مصر، اطعام دهي به ايتام در شبهاي قدر و برپايي سفره هاي افطاري در ماه مبارک رمضان را از ديگر اقدامات اداره اوقاف در سطح اماکن مذهبي استان چهارمحال وبختياري ذکر کرد.

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۱:۲۷

28 Dec 2019