کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در چهارمحال وبختياري:

60 مبلغ ديني به بقاع متبرکه در ماه مبارک رمضان اعزام خواهد شد

17 خرداد 1395 ساعت 8:50

معاون فرهنگي واجتماعي اداره کل اوقاف وامورخيريه استان چهارمحال وبختياري از اعزام 60 مبلغ ديني به منظور ترويج علوم ومعارف ديني به بقاع متبرکه و مناطق محروم استان خبرداد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر ، حجت الاسلام يونس گرجي معاونت فرهنگي واجتماعي اداره کل اوقاف وامورخيريه استان چهار محال و بختياري با اشاره به اينكه بركات ماه مبارك رمضان براي همه ما يک سرمايه معنوي است، افزود: هر ساله همزمان با ماه مبارک رمضان، اداره‌کل اوقاف و امور خيريه استان اقدام به اعزام مبلغان ديني در قالب طرح ضيافت الهي به امامزادگان و مناطق محروم استان مي‌کند.

معاون فرهنگي واجتماعي اداره کل اوقاف وامورخيريه هدف از اعزام مبلغان را نشر و ترويج فرهنگ حيات بخش قرآن و بهره گيري از فضاي معنوي ماه مبارک رمضان در آموزش و ترويج فرهنگ قرآني و جذب نوجوانان و جوانان به محافل ديني بيان کرد.

وي اظهار داشت: در راستاي اجراي نيات واقفان خيرانديش و به منظور ترويج سنت حسنه وقف و بصيرت افزايي، امسال ۶۰ مبلغ ديني از استان قم به امامزادگان و بقاع متبركه استان اعزام مي شوند.

حجت الاسلام گرجي اضافه كرد: اين مبلغان وظيفه سخنراني، برگزاري نماز جماعت، پاسخگويي به شبهات مردم در خصوص مسائل ديني، مراسم قرائت و تفسير قرآن و ... را بر عهده دارند.

حجت الاسلام يونس گرجي معاون فرهنگي واجتماعي اوقاف استان توزيع کتابچه، بروشور، اجراي برنامه هايي همچون برگزاري دعا و مناجات، برگزاري محافل انس با قرآن با حضور قاريان برتر كشوري و نيز قارياني از كشور مصر، اطعام دهي به ايتام در شبهاي قدر و برپايي سفره هاي افطاري در ماه مبارک رمضان را از ديگر اقدامات اداره اوقاف در سطح اماکن مذهبي استان چهارمحال وبختياري ذکر کرد.

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 28807

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/28807/60-مبلغ-ديني-بقاع-متبرکه-ماه-مبارک-رمضان-اعزام-خواهد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir