۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۲۸۷۶۴
در چهارمحال و بختیاری:

بازديد وزير بهداشت از پروژه در حال ساخت كلينيك بيماران خاص و صعب‌العلاج

وزير بهداشت در ساعات اوليه ورود به چهارمحال و بختياري از پروژه خيري در حال ساخت كلينيك بيماران خاص و صعب‌العلاج جنب مركز آموزشي درمان هاجر (س) بازديد بعمل آورد
بازديد وزير بهداشت از پروژه در حال ساخت كلينيك بيماران خاص و صعب‌العلاج
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  بام ايران خبر،  بازديد وزير بهداشت و هيئت همراه وي از كلينيك بيماران خاص و صعب‌العلاج از برنامه‌هاي سفر يك روزه دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به اين استان بود.

مدير عامل مجمع خيرين سلامت چهارمحال و بختياري در حاشيه اين بازديد گفت: پروژه ساخت كلينيك بيماران خاص و صعب‌العلاج با مشاركت،‌ مجمع خيرين سلامت، استانداري، دانشگاه علوم پزشكي و ‌با هدف ارائه خدمات درماني به مبتلايان به سرطان،‌ نارسایي‌هاي كليوي، تالاسمي،‌ هموفيلي،‌ ام اس و قلبي و عروقي با زيربناي ۱۴هزار و ۵۰۰ متر مربع در 6 طبقه در دست احداث مي‌باشد.

عباس قادري، شوراي شهر و شهرداري شهركرد را از ديگر حاميان در احداث اين پروژه بزرگ درماني دانست و افزود: همكاري اين دو در صدور پروانه احداث بدون دريافت هيچ‌گونه هزينه‌اي كمك قابل توجهي براي تسريع روند اجراي پروژه بشمار مي‌رود.

مديرعامل مجمع خيرين سلامت استان، پيشرفت فيزيكي اين پروژه را ۲۰ درصد اعلام كرد و افزود: اعتبار هزينه شده تاكنون بالغ‌بر ۳۰ ميليارد ريال مي‌باشد و پيش‌بيني مي‌شود براي اتمام آن ۲۵۰ ميليارد ريال اعتبار مورد نياز باشد.

قادري گفت: بهره‌برداري از بيش از ۲۸۰ تخت بستري، سرپايي،‌ سي سي يو و آي سي يو ويژه بيماران قلبي و عروقي و ارائه خدمات پرتو درماني، ام آر اي، ‌سي تي اسكن،‌ راديولوژي ،‌سونوگرافي و ماموگرافي بخشي از خدمات و امكانات پيش‌بيني شده براي اين مركز درماني است.

مديرعامل مجمع خيرين سلامت چهارمحال و بختياري با اشاره به موفقيت‌هاي دانشگاه علوم‌پزشكي در اين استان در انجام اعمال جراحي پيوند كليه و آمار بالاي تعداد اهداي اعضاي بيماران مرگ مغزي اظهار داشت: ‌راه‌اندازي بخش قلب و پيوند كليه در اين مجموعه مي‌تواند تحولي چشم‌گير در بخش درمان استان ايجاد نمايد.

قادري گفت: بيش از يكصد تخت اين مركز درماني جهت بستري و درمان سرپايي و ارائه خدمات شيمي درماني به بيماران مبتلا به سرطان اختصاص خواهد يافت.

وي، با توجه به عظمت اين پروژه و نياز مبرم آن به تامين كافي و به موقع اعتبار، از خيرين نيك انديش جهت حمايت از پروژه‌هاي احداث كلينيك بيماران خاص و صعب‌العلاج دعوت بعمل آورد.

انتهای پیام1026ج/530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۲:۳۳

26 Dec 2019