۰
plusresetminus
وزير بهداشت، ‌درمان و آموزش پزشكي در ساعات اوليه ورود به چهارمحال و بختياري از تعدادي از پروژه‌هاي بهداشتي و درماني در دست اقدام مجموعه دانشگاه علوم‌پزشكي بازديد بعمل آورد.
وزير بهداشت از روند اجراي پروژه توسعه فاز دوم بيمارستان آيت‌الله كاشاني شهركرد بازديد كرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از بام ايران خبر، دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکیو هيئت همراه وي، از روند اجراي عمليات احداث فاز دوم بيمارستان آيت الله كاشاني شهركرد بازديد و از نزديك در جريان جزئيات اين پروژه قرار گرفتند.

رئيس مركز آموزشي، ‌درماني آيت الله كاشاني در حاشيه اين بازديد گفت: اين پروژه با ۷ هزار و ۲۲۲ متر مربع زيربنا با صرف اعتباري بالغ‌بر ۴۷ هزار و ۸۸۰ ميليون ريال از محل ماده ۳۷ و ۱۸۰ ملي هم‌اكنون در حال احداث مي‌باشد.

دكتر محسن درخشان افزود: عمليات احداث فاز دوم اين بيمارستان از مردادماه سال گذشته آغاز گرديد.

وي، اعتبار مورد نياز جهت اتمام اين پروژه را ۹۰ هزار و ۱۹۷ ميليون ريال اعلام كرد و افزود: با توجه به كمبود فضاي فيزيكي مراكز درماني استان بهره‌برداري از اين پروژه در تامين بخشي از اين نياز موثر خواهد بود.

به گفته وي، مركز آموزشي و درماني آيت‌الله كاشاني هم‌اكنون با دارا بودن يك هزار پرسنل در بخش‌هاي درماني، ‌اداري و خدماتي روزانه پاسخ‌گوي خيل عظيمي از مراجعين به مراكز درماني مركز استان است.

دكتر درخشان اظهار داشت: اين بيمارستان با دارا بودن ۳۴۰ تخت فعال، ۲۰ بخش و با بيش از ۹۵۰ نفر پرسنل در سال ۱۳۹۴ به عنوان مركز تروما به بيماران شريف استان چهارمحال و بختياري خدمت‌رساني كرده است.

وي گفت: بيمارستان آيت‌الله كاشاني شهركرد به عنوان مركز ارجاع بيماران ترومائي در استان در تلاش است ضمن حفظ آمادگي براي ارائه خدمات شايسته به بيماران و مراجعين بر كيفيت خدمات خود بيفزايد لذا تلاش براي اجراي برنامه تحول نظام سلامت بعنوان بزرگ‌ترين اقدام دولت در راستاي برقراري عدالت در دسترسي به خدمات حوزه سلامت از اولويت‌هاي اين مركزآموزشي و درماني است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۲:۲۰

26 Dec 2019