۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
کد مطلب : ۲۸۷۳۷
رئيس اداره تبليغات اسلامي بروجن خبر داد:

110 مبلغ در ماه رمضان به مناطق مختلف بروجن اعزام مي شوند

رئيس اداره تبليغات اسلامي بروجن از اعزام 110 مبلغ و مبلغه درسالگرد ارتحال امام خميني (ره) و ماه رمضان به نقاط مختلف این شهرستان خبر داد.
110 مبلغ در ماه رمضان به مناطق مختلف بروجن اعزام مي شوند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام مجيد الهيان به خبرنگار کلار، گفت: در سالگرد ارتحال امام خميني (ره) ۲۵ نفر مبلغ و مبلغه به همراه کاروان هاي اعزامي از شهرستان بروجن به مرقد امام (ره) اعزام مي شوند.

حجت الاسلام الهيان افزود: پنج هزار و ۲۰۰ بسته فرهنگي به همت اداره کل تبليغات اسلامي به منظور اهداء به زائرين مرقد امام تهيه شده است که از اين تعداد ۸۵۰ بسته ي آن مربوط به شهرستان بروجن است.

وي در ادامه گفت: با توجه به درخواست هاي مساجد روستايي و شهري امسال در ماه مبارک رمضان ۱۱۰ مبلغ و مبلغه نيز به منظور اشاعه ي فرهنگ اسلامي و احکام الهي اعزام مي شوند.

حجت الاسلام الهيان بيان کرد: طبق برنامه ريزي هاي انجام شده در تابستان امسال ۱۰ هسته ي فرهنگي جوان و ۱۰ بوستان معرفت ويژه ي جوانان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

رئيس اداره تبليغات اسلامي بروجن تصريح کرد: رسيدگي و برنامه ريزي به منظور پر کردن اوقات فراغت تابستان جوانان و نوجوانان از مسائل مهم پيش روي اين اداره است و تلاش مي شود با وجود روحانيون مجرب از اين موقعيت به نحو احسن استفاده شود.

وي گفت: با توجه به راه اندازي سامانه ي طوبي، نسبت به اطلاع رساني مداحان و مسئولين کانون هاي فرهنگي تبليغي به صورت ارسال پيامک اقدام شده است.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۹:۵۰

26 Dec 2019