کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس اداره تبليغات اسلامي بروجن خبر داد:

110 مبلغ در ماه رمضان به مناطق مختلف بروجن اعزام مي شوند

13 خرداد 1395 ساعت 15:32

رئيس اداره تبليغات اسلامي بروجن از اعزام 110 مبلغ و مبلغه درسالگرد ارتحال امام خميني (ره) و ماه رمضان به نقاط مختلف این شهرستان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام مجيد الهيان به خبرنگار کلار، گفت: در سالگرد ارتحال امام خميني (ره) ۲۵ نفر مبلغ و مبلغه به همراه کاروان هاي اعزامي از شهرستان بروجن به مرقد امام (ره) اعزام مي شوند.

حجت الاسلام الهيان افزود: پنج هزار و ۲۰۰ بسته فرهنگي به همت اداره کل تبليغات اسلامي به منظور اهداء به زائرين مرقد امام تهيه شده است که از اين تعداد ۸۵۰ بسته ي آن مربوط به شهرستان بروجن است.

وي در ادامه گفت: با توجه به درخواست هاي مساجد روستايي و شهري امسال در ماه مبارک رمضان ۱۱۰ مبلغ و مبلغه نيز به منظور اشاعه ي فرهنگ اسلامي و احکام الهي اعزام مي شوند.

حجت الاسلام الهيان بيان کرد: طبق برنامه ريزي هاي انجام شده در تابستان امسال ۱۰ هسته ي فرهنگي جوان و ۱۰ بوستان معرفت ويژه ي جوانان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

رئيس اداره تبليغات اسلامي بروجن تصريح کرد: رسيدگي و برنامه ريزي به منظور پر کردن اوقات فراغت تابستان جوانان و نوجوانان از مسائل مهم پيش روي اين اداره است و تلاش مي شود با وجود روحانيون مجرب از اين موقعيت به نحو احسن استفاده شود.

وي گفت: با توجه به راه اندازي سامانه ي طوبي، نسبت به اطلاع رساني مداحان و مسئولين کانون هاي فرهنگي تبليغي به صورت ارسال پيامک اقدام شده است.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک


کد مطلب: 28737

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/28737/110-مبلغ-ماه-رمضان-مناطق-مختلف-بروجن-اعزام-مي-شوند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir