۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۲۸۵۴۶
کارشناس فرهنگي تبليغات اسلامي اردل خبرداد:

برپايي 20 جشن مبعث و ايستگاه صلواتي در اردل

کارشناس فرهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل گفت: به مناسبت فرارسيدن 27 رجب، مبعث حضرت رسول اکرم (ص) 20 جشن و ايستگاه صلواتي در مبعث در اردل برگزار مي‌شود.
برپايي 20 جشن مبعث و ايستگاه صلواتي در اردل
به گزارش جهانبین نیوز؛ سيد اصغر حسيني اردلي کارشناس فرهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر گفت: به مناسبت فرارسيدن ۲۷ رجب، مبعث حضرت رسول اکرم (ص) ۲۰ جشن و ايستگاه صلواتي در مبعث در شهرستان اردل برگزار مي‌شود.

حسيني هدف از برگزاري اين جشن‌ها را اشاعه فرهنگ ناب محمدي ‌(ص) و آشنايي هرچه بيشتر مردم با زندگي پربار و رهنمودهاي ارزشمند آن بزرگوار دانست و افزود: اين جشن‌هاي محوري روز پنج‌شنبه 16 ارديبهشت راس ساعت ۱۲ با اجراي برنامه‌هاي متنوع از جمله سخنراني پيرامون اخلاق و شخصيت پيامبر اسلام و مولودي‌خواني در چهار شهر اردل، کاج، سرخون و دشتک برگزار مي‌شود.

وي اظهار کرد: بايد توجه داشت که واقعه بزرگ بعثت در فرهنگ مسلمانان جايگاهي خاص دارد و اين مهم در حقيقت نقطه آغازين اسلام است، ديني که در سال‌هاي اوليه خود با پيرواني اندک و در شرايط سخت آغاز شد و بعدها در سراسر جهان انتشار يافت و دل‌هاي فراوان را به سوي خود جذب کرد، لذا شروع همه آنچه در اسلام گذشته همين نقطه است که آغاز تحولي عظيم در تاريخ بشريت به شمار مي‌آيد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۱۶:۳۴

4 Jan 2020