کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناس فرهنگي تبليغات اسلامي اردل خبرداد:

برپايي 20 جشن مبعث و ايستگاه صلواتي در اردل

14 ارديبهشت 1395 ساعت 11:48

کارشناس فرهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل گفت: به مناسبت فرارسيدن 27 رجب، مبعث حضرت رسول اکرم (ص) 20 جشن و ايستگاه صلواتي در مبعث در اردل برگزار مي‌شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سيد اصغر حسيني اردلي کارشناس فرهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر گفت: به مناسبت فرارسيدن ۲۷ رجب، مبعث حضرت رسول اکرم (ص) ۲۰ جشن و ايستگاه صلواتي در مبعث در شهرستان اردل برگزار مي‌شود.

حسيني هدف از برگزاري اين جشن‌ها را اشاعه فرهنگ ناب محمدي ‌(ص) و آشنايي هرچه بيشتر مردم با زندگي پربار و رهنمودهاي ارزشمند آن بزرگوار دانست و افزود: اين جشن‌هاي محوري روز پنج‌شنبه 16 ارديبهشت راس ساعت ۱۲ با اجراي برنامه‌هاي متنوع از جمله سخنراني پيرامون اخلاق و شخصيت پيامبر اسلام و مولودي‌خواني در چهار شهر اردل، کاج، سرخون و دشتک برگزار مي‌شود.

وي اظهار کرد: بايد توجه داشت که واقعه بزرگ بعثت در فرهنگ مسلمانان جايگاهي خاص دارد و اين مهم در حقيقت نقطه آغازين اسلام است، ديني که در سال‌هاي اوليه خود با پيرواني اندک و در شرايط سخت آغاز شد و بعدها در سراسر جهان انتشار يافت و دل‌هاي فراوان را به سوي خود جذب کرد، لذا شروع همه آنچه در اسلام گذشته همين نقطه است که آغاز تحولي عظيم در تاريخ بشريت به شمار مي‌آيد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 28546

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/28546/برپايي-20-جشن-مبعث-ايستگاه-صلواتي-اردل

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir