۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
کد مطلب : ۲۸۴۱۶
فرماندار کوهرنگ

سيلاب به شهرستان کوهرنگ خسارت 100 ميليارد توماني وارد کرد

فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت:بارش شديد باران و برف و جاري شدن سيلاب در کوهرنگ به ويژه بخش بازفت بيش از 100 ميليارد تومان خسارت در بخش‌هاي مختلف در پي داشته است.
سيلاب به شهرستان کوهرنگ خسارت 100 ميليارد توماني وارد کرد
به گزارش جهانبین نیوز، مرتضي زمان‌پور فرماندار شهرستان کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر با اشاره به اينکه بارش شديد باران و برف و جاري شدن سيلاب در کوهرنگ به ويژه بخش بازفت بيش از 100 ميليارد تومان خسارت در بخش‌هاي مختلف در پي داشته است، گفت: بارش شديد باران و برف و جاري شدن سيلاب خسارت‌هاي سنگيني به راه‌هاي ارتباطي، تأسيسات آب‌رساني، کشاورزي، عشاير و ساختمان‌ها وارد کرده است.

زمانپور با بيان اينکه بيش از 2 هزار ساختمان بر اثر سيلاب آسيب ديده‌اند افزود: ساختمان‌ها به ويژه در بخش بازفت بين 10 تا 70 درصد خسارت ديده‌اند.

فرماندار شهرستان کوهرنگ با اشاره به خسارت سنگين سيلاب به عشاير ادامه داد: بيش از 5 هزار دام بر اثر سيلاب تلف شدند.

زمان‌پور با بيان اينکه تعداد کمي از دام‌هاي عشاير تحت پوشش بيمه بوده‌اند گفت: عدم دسترسي به مراکز بيمه و هزينه‌هاي بالاي بيمه از مهم‌ترين دلايل عدم تمايل عشاير به استفاده از خدمات بيمه است.

وي افزود: خسارت‌هاي سنگيني به ايل‌راه‌هاي عشايري، راه‌هاي شوسه ،آسفالت و تأسيسات لوله‌کشي آب در روستاها وارد شده است که هم‌اکنون مشکل آن‌ها برطرف شده است.
 
انتهاي پيام1022ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۳۵:۲۱

26 Dec 2019