۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲
کد مطلب : ۲۸۳۵۸
فرمانده سپاه اردل:

سپاه با تمام ظرفيت براي تحقق شعار رهبري وارد عرصه اقتصادي شد

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اقتدار و تمام ظرفيت خود براي تحقق شعار رهبري، شکستن تحريم‌ها و کمک به کشور وارد عرصه اقتصادي شده است.
سپاه با تمام ظرفيت براي تحقق شعار رهبري وارد عرصه اقتصادي شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، هوشنگ جمشیدی فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل ظهر امروز قبل از شروع خطبه‌هاي نماز جمعه در جمع مردم ولايتمدار شهرستان اردل با تبريک ولادت حضرت علي (ع) خدمت تمام عاشقان آن حضرت و همچنين تبريک به مناسبت سالروز تشکيل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: سپاه پاسداران انقلاي اسلامي از اوايل انقلاب به فرمان امام (ره) راه‌اندازي، و تاکنون نيز بر همان چهارچوبي که رهبر کبير انقلاب اسلامي تعيين نموده در سايه رهبري فقيد و فرزانه استوار بوده و خواهد بود.

جمشيدي در ادامه در خصوص دشمني‌هاي برخي کشورها در رابطه با تخريب چهره اين نهاد مقدس افزود: دشمن همواره ترس از قدرت سپاه را داشته و خواهد داشت و همين ترس راهي جز اين بر ايشان نخواهد گذاشت که به بهانه‌هاي واهي و دروغين اقدام به تخريب يا به خيال خود به تضعيف چهره جهاني اين نهاد روي بياورد.

وي با بيان اينکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در موضوعات مختلف فعال است، از لحاظ دريايي، اطلاعاتي و نيز از لحاظ امنيتي در کشور تلاش مي‌کنند افزود: امروز تحقق شعار امسال رهبري با عنوان "اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل" از اوليت کاري سپاه پاسداران است که اين نهاد مقدس بااقتدار و تمام ظرفيت خود براي تحقق شعار رهبري، شکستن تحريم‌ها و کمک به کشور وارد عرصه اقتصادي شده است.

فرمانده سپاه شهرستان اردل اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي از ستون‌هاي استوار و مقاوم انقلاب اسلامي است که از متن مردم جوشيده و توانسته با بهره‌گيري از نيروي بالاي فداکاري و ايثار فرزندان روح‌الله رسالت خود را به بهترين نحو ممکن در عرصه‌هاي مختلف به سرانجام موفقيت برساند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۹:۱۵

29 Dec 2019