۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
کد مطلب : ۲۸۲۰۲
استاندار چهارمحال و بختیاری:

بروکراسی‌های اداری با روحیه اقتصاد مقاومتی و توسعه مخالف است

استاندارچهارمحال و بختیاری گفت: نباید به دنبال توقف تولید و سرمایه‌گذاری در استان باشیم و چون این بدترین شیوه مدیریت است، در این استان دستگاه‌ها عملکرد خوبی دارند اما متاسفانه هنوز شاهد بروکراسی‌های اداری هستیم که با روحیه اقتصاد مقاومتی و توسعه سازگار مخالف است.
بروکراسی‌های اداری با روحیه اقتصاد مقاومتی و توسعه مخالف است
به گزارش جهانبین نیوز؛ قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختیاری در کمیسیون تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: سال‌های قبل شاهد نوسانات قیمت در بازار بودیم و این نوسانات بیشتر در گوشت مرغ و نان قابل مشاهده بود که متاسفانه بعضی با قیمت‌های سرسام آور و غیرواقعی نیز عرضه می‌شدند.

وی به شعار سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" اشاره و ادامه داد: بیشترین قسمت این شعار مرتبط است با کمیسیون تنظیم بازار چون این کارگروه به تولید، عرضه و تقاضا مربوط است.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: نیاز اساسی در تحقق شعار سال اعتقاد به آن است و این بدان معنا است که مصرف‌کننده داخلی باید کالای داخلی مصرف کند و این موضوع در سطوح پایین‌تر یعنی در استان‌ها نیز باید نمودار شود.

وی یادآور شد: باید دیدمان را نسبت به تولید و مصرف تغییر دهیم و ازهمین‌رو باید دستگاه‌های ناظر و یا حتی دستگاه‌هایی که مجوز جهت واحدهای تولیدی صادر می‌کنند به دنبال قوانین راهگشا باشند نه اینکه در مسیر سرمایه‌گذاری‌ها سنگ‌اندازی کنند.

سلیمانی بیان داشت: نباید به دنبال توقف تولید و سرمایه‌گذاری در استان باشیم و چون این بدترین شیوه مدیریت است، در این استان دستگاه‌ها عملکرد خوبی دارند اما متاسفانه هنوز شاهد بروکراسی‌های اداری هستیم که با روحیه اقتصاد مقاومتی و توسعه سازگار مخالف است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: باید فکرهای منجمد و تنگ‌نظری‌ها برچیده شوند و این به معنای انقلابی بودن است.

وی تاکید کرد: نباید به دنبال ضعف، گره و موانع بگردیم این مانع‌تراشی‌ها در برخی جاها باعث مشکلات بسیاری شده که باعث تشنج جو و دلسردی سرمایه‌گذاران است.

استاندار چهارمحال و بختیاری کسب درآمد، تولید و اشتغال جوانان را بیت‌ا‌لمال دانست و خاطرنشان کرد: ضایع کردن بیت‌المال گناه نابخشودنی است و در سال ۹۵ همه تلاش دولت برای اشتغال و سرمایه‌گذاری است و باید این فرهنگ غلط که دائم به دنبال جنس خارجی باشیم از بین برود.

وی تاکید کرد: سیستم اداری باید در این استان از کالاهای داخل استان خریداری کند در کشور نیز این امر باید محقق شود همچنین باید صنعت و تولید به بخش غیردولتی واگذار شود.

سلیمانی بازار را به معنای مشتری‌مداری دانست و افزود: باید اجازه دهیم بازار خودش مطابق با اصل رقابت تنظیم شود و دولت فقط نقش نظارتی و بازدیدی داشته باشد و همچنین باید کیفیت و مرغوبیت کالا بالا برده شود تا مصرف‌کننده راضی باشد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۲:۲۰

26 Dec 2019