۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۲۸۱۹۷
امام جمعه شهر اردل:

الگو گرفتن از امام هادي(ع) نياز جامعه امروزي است

امام جمعه شهر اردل گفت: امروز مهمترين نياز جامعه بشري اسلامي الگوي عملي گرفتن از امام هادي(ع) است.
الگو گرفتن از امام هادي(ع) نياز جامعه امروزي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسی سلمان پور امام جمعه شهر اردل شب گذشته در جمع نماز گزاران در مسجد حضرت ابالفضل(ع) شهر اردل ضمن گرامیداشت سالروز شهادت امام هادی(ع) این امام رئوف را یک الگوی به تمام معنا دانست و با تاکید بر الگو قرار دادن این بزرگوار در تمام مراحل زندگی گفت: آموزه‌های عملی حضرت امام علی النقی الهادی (ع) زمینه سعادت و کمال انسان را در تمام سطوح فراهم می‌کند.

سلمان پور با بیان اینکه امروز مهمترین نیاز جامعه بشری اسلامی الگوی عملی گرفت از امام هادی(ع) است افزود:حضرت امام هادی(ع) و همه انبیا و اهل بیت(ع) صادق بودند و همین خصلت زیبای آنها نتیجه موفقیتشان در تمام زمینه ها بود لذا وعده هخای مسئولین باید بنابر صداقت باشد تا در آیندهخ ای نزدیک شاهد جامعه ای شکوفه باشیم.

وی اظهار کرد:امام هادی (ع)، امام دهم شیعیان و دوازدهمین معصوم (ع) است که با ۴۲ سال عمر و ۲۱ سال امامت در طول حیات و زندگیشان در برابر ظلم و ستم قیام کردند.

امام جمعه شهر اردل بیان کرد: امام‌ هادی (ع) در تمام لحظه‌های زندگی برای آگاه‌سازی و هدایت جامعه اسلامی تلاش کرد تا مسلمانان در دنیا و آخرت سعادتمند شوند.

انتهای پیام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۰:۵۲

26 Dec 2019