۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷
کد مطلب : ۲۸۱۸۷
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل خبرداد:

بهرمندي 7 هزار مسافر از خدمات درماني طرح بسيج سلامت نوروزي در اردل

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل از بهرمندي 7 هزار مسافر از طرح بسيج سلامت نورزي شبکه بهداشت و درمان اين شهرستان خبرداد.
بهرمندي 7 هزار مسافر از خدمات درماني طرح بسيج سلامت نوروزي در اردل
به گزارش جهانبین نیوز، اسماعيل اميدي سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر گفت: باتوجه به مهمان‌پذير بودن شهرستان اردل در ايام نوروز و حضور هموطنان عزيز در اين شهرستان خدمات بهداشتي و درماني به‌صورت ويژه به مسافرين نوروزي ارائه شده است.

اميدي با بيان اينکه در تعطيلات نوروزي ۷ هزار نفر از خدمات درماني بهرمند شدند افزود: از مركز تهيه و توزیع مواد غذايي حساس ۴۵۶ مورد بازرسي بعمل آمد و ۲۹ مورد نمونه مواد غذايي حساس سنتي و صنعتي انجام گرفته است و موارد نامطلوب به تعزيرات معرفي شدند.

وي با بيان اينکه كارشناسان بهداشت محيط در طول طرح ۱۳۸ مورد بازرسي از اماكن عمومي داشتند كه مكاتبات با ادارات مربوطه در اين خصوص پنج مورد انجام گرفت اظهار کرد: برگزاري كارگروه سلامت و امنيت غذايي شهرستان-جلسات با دهياران ۲۶ جلسه، جلسه جهت مردم ۳۰ جلسه، جلسه جهت متصديان مراكز و اماكن عمومي ۳۲ جلسه انجام بازديد مشترك چهار مورد، بازديد مشترك با ستاد احرايي خدمات سفر استانی یک مورد، جلسه با شهرداران ۳۰ جلسه، برگزاري جلسه پسماند یک مورد، رسيدگي به شكايات مردمي هشت مورد، بازديد از اسكان مسافرين نوروزي ۱۶ مورد، تهيه و نصب بنر اطلاع‌رساني در ميادين شهر و مراكز بهداشتي درماني فعال ۱۲ مورد، بازديد از اماكن بين‌راهي ۲۲ مورد ازجمله فعاليت‌هايي بود که در اين طرح انجام گرفته شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل گفت: در اين طرح ۹۱ مورد نمونه‌برداري ميكروبي آب آشاميدني و يک مرود از استخر شناي شهرستان انجام گرفته شد که همه مطلوب بوده است.

اميدي بيان کرد: همچنين در طول طرح مقدار ۳۰۸ كيلوگرم مواد غذايي تاريخ گذشته و فاسد جمع‌آوري گرديد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۴:۴۰

27 Dec 2019