۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۲۸۱۰۰
فرمانده سپاه اردل:

قدرت نرم و توان موشکي ايران يعني شکست دشمن در هر زمان و مکاني

فرمانده سپاه شهرستان اردل گفت: امروز اگر دشمنان جرات ندارند به ملت شريف ايران اسلامي زور بگويند به خاطر قدرت ايمان، شهادت‌طلبي و توان موشکي و دفاعي است که اين افتخارات را مديون خون شهدا هستيم.
قدرت نرم و توان موشکي ايران يعني شکست دشمن در هر زمان و مکاني
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، هوشنگ جمشيدي فرمانده سپاه شهرستان اردل در جشن ميلاد ياس نبي (ص) که باحضور باشکوه خواهران و برادران بسيجي برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته زن با اشاره به فرمايشات رهبري در ديدار با مداحان که فرمودند: ا گر نظام اسلامي دنبال فناوري و مذاکره باشد، اما قدرت دفاعي نداشته باشد مقابل هر کشور فزرتي که تهديد کند بايد عقب‌نشيني کند گفت: تذکرات رهبري در اين ديدار بي‌سابقه بود و مسئولين نبايد در اين زمينه کوتاهي کنند و اجازه ندهند که دشمن همچنين سخني را در مذاکرات بيان کند.

جمشيدي با بيان اينکه قدرت نرم و توان موشکي ايران يعني شکست دشمن در هر زمان و مکان افزود: امروز اگر دشمنان جرات ندارند به ملت شريف ايران اسلامي زور بگويند به خاطر قدرت ايمان، شهادت‌طلبي و توان موشکي و دفاعي است که اين افتخارات را مديون خون شهدا هستيم.

وي افزود: دشمنان ايران اسلامي به خصوص آمريکاي جنايتکار تلاش مي‌کند تا توان موشکي و دفاعي ايران تضعيف شود که اين آرزو را همانند ديگر آرزوهاي‌شان را به گور خواهند برد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۴۷:۱۰

1 Feb 2020