کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه اردل:

قدرت نرم و توان موشکي ايران يعني شکست دشمن در هر زمان و مکاني

17 فروردين 1395 ساعت 13:48

فرمانده سپاه شهرستان اردل گفت: امروز اگر دشمنان جرات ندارند به ملت شريف ايران اسلامي زور بگويند به خاطر قدرت ايمان، شهادت‌طلبي و توان موشکي و دفاعي است که اين افتخارات را مديون خون شهدا هستيم.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، هوشنگ جمشيدي فرمانده سپاه شهرستان اردل در جشن ميلاد ياس نبي (ص) که باحضور باشکوه خواهران و برادران بسيجي برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته زن با اشاره به فرمايشات رهبري در ديدار با مداحان که فرمودند: ا گر نظام اسلامي دنبال فناوري و مذاکره باشد، اما قدرت دفاعي نداشته باشد مقابل هر کشور فزرتي که تهديد کند بايد عقب‌نشيني کند گفت: تذکرات رهبري در اين ديدار بي‌سابقه بود و مسئولين نبايد در اين زمينه کوتاهي کنند و اجازه ندهند که دشمن همچنين سخني را در مذاکرات بيان کند.

جمشيدي با بيان اينکه قدرت نرم و توان موشکي ايران يعني شکست دشمن در هر زمان و مکان افزود: امروز اگر دشمنان جرات ندارند به ملت شريف ايران اسلامي زور بگويند به خاطر قدرت ايمان، شهادت‌طلبي و توان موشکي و دفاعي است که اين افتخارات را مديون خون شهدا هستيم.

وي افزود: دشمنان ايران اسلامي به خصوص آمريکاي جنايتکار تلاش مي‌کند تا توان موشکي و دفاعي ايران تضعيف شود که اين آرزو را همانند ديگر آرزوهاي‌شان را به گور خواهند برد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 28100

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/28100/قدرت-نرم-توان-موشکي-ايران-يعني-شکست-دشمن-زمان-مکاني

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir