۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
کد مطلب : ۲۷۷۰۹
امام جمعه کوهرنگ:

حضور مردم در انتخابات دشمن را در رسيدن به اهداف پليد خود ناکام گذاشت

امام جمعه کوهرنگ گفت: به فضل الهي باز هم برگ زرين ديگري بر افتخارات نظام افزوده شد و دشمن در رسيدن به اهداف شوم خود ناکام ماند و نظام از اين جهت به خود مي‌بالد.
حضور مردم در انتخابات دشمن را در رسيدن به اهداف پليد خود ناکام گذاشت
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از کوهرنگ خبر، حجت‌الاسلام سيدشهاب‌الدين طباطبايي، امام جمعه کوهرنگ، در خطبه‌هاي نماز جمعه شهر چلگرد، با تقدير و تشکر از حضور باشکوه مردم در انتخابات هفتم اسفندماه اظهار داشت: به فضل الهي باز هم برگ زرين ديگري بر افتخارات نظام افزوده شد و دشمن در رسيدن به اهداف شوم خود ناکام ماند و نظام از اين جهت به خود مي‌بالد.

وي با اشاره به اينکه انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در حوزه انتخابيه اردل، فارسان، کيار و کوهرنگ به مرحله دوم کشيده شده است، اظهار داشت: مردم بار ديگر با حضور حماسي خود در پاي صندوق‌هاي رأي و انتخاب فرد اصلح و ولايت‌مدار ثابت خواهند کرد که نسبت به آينده کشور و نظام خود دغدغه دارند.

امام جمعه کوهرنگ همچنين با اشاره به روز درختکاري و هفته منابع طبيعي، حفظ منابع طبيعي را وظيفه همگاني دانست و اظهار داشت: به يقين يکي از مهم‌ترين سرمايه‌هاي اين نظام منابع طبيعي و خداداي است که اگر درست مورد بهره‌‌برداري قرار گيرد از ديگر ذخاير سودمندتر خواهد بود و اگر هم درست حفظ و صيانت نشود، خسارت‌هاي جبران‌ناپذيري به وجود خواهد آورد.

وی با تأکيد بر اين که فرهنگ حفظ منابع طبيعي بايد به فرهنگ عمومي تبديل شود، اظهار داشت: اگر مردم درختکاري، ايجاد فضاي سبز، حفاظت از محيط زيست، حفظ جنگل‌ها و ديگر منابع حياتي را وظيفه اسلامي و انقلابي خود بدانند به يقين همه مشکلات خود به خود برطرف مي‌شود.

طباطبايي احسان و نيکوکاري را يکي از فضيلت‌هاي اخلاقي و اجتماعي در اسلام دانست و گفت: به يقين جشن نيکوکاري از ارزشمندترين حرکت‌هاي مردمي براي کمک به نيازمندان است که سبب تقويت همبستگي ملي مي‌شود.
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۴۹:۱۱

1 Jan 2020