کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه کوهرنگ:

حضور مردم در انتخابات دشمن را در رسيدن به اهداف پليد خود ناکام گذاشت

14 اسفند 1394 ساعت 14:53

امام جمعه کوهرنگ گفت: به فضل الهي باز هم برگ زرين ديگري بر افتخارات نظام افزوده شد و دشمن در رسيدن به اهداف شوم خود ناکام ماند و نظام از اين جهت به خود مي‌بالد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از کوهرنگ خبر، حجت‌الاسلام سيدشهاب‌الدين طباطبايي، امام جمعه کوهرنگ، در خطبه‌هاي نماز جمعه شهر چلگرد، با تقدير و تشکر از حضور باشکوه مردم در انتخابات هفتم اسفندماه اظهار داشت: به فضل الهي باز هم برگ زرين ديگري بر افتخارات نظام افزوده شد و دشمن در رسيدن به اهداف شوم خود ناکام ماند و نظام از اين جهت به خود مي‌بالد.

وي با اشاره به اينکه انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در حوزه انتخابيه اردل، فارسان، کيار و کوهرنگ به مرحله دوم کشيده شده است، اظهار داشت: مردم بار ديگر با حضور حماسي خود در پاي صندوق‌هاي رأي و انتخاب فرد اصلح و ولايت‌مدار ثابت خواهند کرد که نسبت به آينده کشور و نظام خود دغدغه دارند.

امام جمعه کوهرنگ همچنين با اشاره به روز درختکاري و هفته منابع طبيعي، حفظ منابع طبيعي را وظيفه همگاني دانست و اظهار داشت: به يقين يکي از مهم‌ترين سرمايه‌هاي اين نظام منابع طبيعي و خداداي است که اگر درست مورد بهره‌‌برداري قرار گيرد از ديگر ذخاير سودمندتر خواهد بود و اگر هم درست حفظ و صيانت نشود، خسارت‌هاي جبران‌ناپذيري به وجود خواهد آورد.

وی با تأکيد بر اين که فرهنگ حفظ منابع طبيعي بايد به فرهنگ عمومي تبديل شود، اظهار داشت: اگر مردم درختکاري، ايجاد فضاي سبز، حفاظت از محيط زيست، حفظ جنگل‌ها و ديگر منابع حياتي را وظيفه اسلامي و انقلابي خود بدانند به يقين همه مشکلات خود به خود برطرف مي‌شود.

طباطبايي احسان و نيکوکاري را يکي از فضيلت‌هاي اخلاقي و اجتماعي در اسلام دانست و گفت: به يقين جشن نيکوکاري از ارزشمندترين حرکت‌هاي مردمي براي کمک به نيازمندان است که سبب تقويت همبستگي ملي مي‌شود.
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
 


کد مطلب: 27709

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27709/حضور-مردم-انتخابات-دشمن-رسيدن-اهداف-پليد-خود-ناکام-گذاشت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir