۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۲۷۵۶۵
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

انتخابات مقطعی مهم و سرنوشت‌ساز برای کشور است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: انتخابات را مقطعی مهم و سرنوشت‌ساز برای کشور است و مردم در این روز قرار است یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری را رقم بزنند.
انتخابات مقطعی مهم و سرنوشت‌ساز برای کشور است
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در همایش شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات، نهادها و پایگاه‌های بسیج چهارمحال و بختیاری انتخابات را مقطعی مهم و سرنوشت‌ساز برای کشور دانست و اظهار کرد: مردم در این روز قرار است یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری را رقم بزنند و امیدواریم از این آزمون بزرگ سربلند خارج شده و برگ زرین دیگری را در کارنامه کشور به ثبت برسانیم.

وی به سه دغدغه اساسی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران اشاره و تاکید کرد: این دغدغه‌ها به عنوان مهم‌ترین مسائل نظام جمهوری اسلامی تلقی می‌شوند و باید در همه زمیه‌ها به آن توجه کنیم.

محمدسلیمانی افزود: حضور باشکوه و پرنشاط مردم ایران و به ویژه مردم ولایت‌مدار این استان در روز ۲۲ بهمن و در راهپیمایی عظیم این روز که یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب بود ضامن اقتدار و امنیت میهن اسلامی است و بحمدالله مردم ایران با عنصر آگاهی از این امتحان بزرگ با سربلندی خارج شدند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: حضور باشکوه مردم پای صندوق‌های رای دغدغه دیگری است که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است و اهمیت این حضور باعث شده تا دشمن همواره درصدد برآید تا آن را از این کشور بگیرد اما مردم همیشه در صحنه ایران باید بدانند حضور در انتخابات همواره جزء مسائل اصلی و تعیین‌کننده در سرنوشت کشور است.

محمدسلیمانی با بیان اینکه رای ما بسیار مهم و حیاتی است یادآور شد: هر رای که من و شما به صندوق می‌اندازیم مانند جنگیدن در میدان نبرد است و به ترتیب این می‌توان گفت که تامین‌کننده امنیت کشور است.

وی بیان داشت: درست انتخاب کردن مقام عظمای ولایت و رای دادن به شخص اصلح یکی دیگر از دغدغه‌های ولایت‌فقیه است و مردم باید دقت کافی در انتخاب فرد اصلح را داشته باشند چون این انتخاب آن‌ها است که باعث ورود شخص متدین، اصلح و معتقد با آرمان‌های انقلاب به مجلس می‌شود.

محمدسلیمانی گفت: باید به دغدغه‌های رهبر انقلاب توجه کنیم  چون باعث می‌شود راه را بهتر شناخته و با اقتدار قدم برداریم.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۰۰:۲۰

4 Feb 2020