:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> انتخابات، مظهر مشارکت مردم‌سالاري ديني است | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۲۷۵۱۷
فرماندار سامان:

انتخابات، مظهر مشارکت مردم‌سالاري ديني است

فرماندار شهرستان سامان گفت: انتخابات مظهر و نماد بارز مشاركت مردم‌سالاري ديني در كشور است و حق‌الناس دانستن راي مردم از سوي مقام معظم رهبري جلوه‌اي زيبا از اين مردم‌سالاري را به نمايش گذاشته است.
انتخابات، مظهر مشارکت مردم‌سالاري ديني است
به گزارش جهانبین نیوز؛ سعيد صالحي اردلي در گفت‌وگو با خبرنگار سامان ما گفت: انتخابات مظهر و نماد بارز مشاركت مردم‌سالاري ديني در كشور است و حق‌الناس دانستن راي مردم از سوي مقام معظم رهبري جلوه‌اي زيبا از اين مردم‌سالاري را به نمايش گذاشته است.

وي تصريح كرد: عوامل اجرايي حق اعلام نظر يا اظهارنظر هيچ فرد، حزب يا گروه سياسي را ندارند زيرا در دولت تدبير و اميد برگزاري انتخابات براساس بي‌طرفي، امانت‌داري، صداقت، سلامت و فراهم نمودن زمينه برگزاري باشكوه با حضور تمام سلايق و گرايشات قانوني در كشور است.

صالحي اردلي افزود: بايد همه ما با برنامه‌ريزي و هم‌فكري، زمينه مشاركت حداكثري مردم و حضور آنان با يكدلي در پاي صندوق‌هاي رأي انتخابات را فراهم كنيم.

وي خاطرنشان كرد: با تلاش و تعامل مطلوب اعضاي هيئت اجرايي و هيئت نظارت بر انتخابات شاهد برگزاري انتخاباتي پرشور، بانشاط و همراه با امنيت و آرامش و حضورحداكثري خواهيم بود.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۴:۱۲

27 Dec 2019