۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۲۷۵۰۲
مسئول بسيج اساتيد چهارمحال و بختیاری:

فقر فقط فقر اقتصادي نيست بلکه فقر فرهنگي مشکل ساز تر است

مسئول بسيج اساتيد چهارمحال و بختیاری گفت: اقتصاد از اهميت بالايي برخوردار است اما از اهميت اعتقاد بالاتر نيست و نبايد اعتقاد به وسيله اقتصاد از بين برود؛ باید مراقب فقر فرهنگی باشیم.
فقر فقط فقر اقتصادي نيست بلکه فقر فرهنگي مشکل ساز تر است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتيد برتر؛ احمدرضا بسيج مسئول بسيج اساتيد چهارمحال و بختیاری در يادواره شهداي جهاد علمي که در دانشگاه شهرکرد برگزار شد اظهار کرد: امروزه فقط با علم مي‌توان زندگي کرد و زندگي بدون علم معنايي ندارد.

وي گفت: حفظ انقلاب اسلامي يکي از واجبات است چراکه اين پرچم بايد به دست ولي عصر (عج) داده شود.

مسئول بسيج اساتيد استان خاطرنشان کرد: نشستن و دعا کردن موجب پيشرفت نمي‌شود و بايد در کنار دعا کردن برخاست و تلاش کرد، با تلاش و کوشش است که مي‌توان رشد کرد.

دکتر بسيج با اشاره به اهميت اقتصاد افزود: اقتصاد از اهميت بالايي برخوردار است اما از اهميت اعتقاد بالاتر نيست و نبايد اعتقاد به وسيله اقتصاد از بين برود.

وي گفت: فقر فقط فقر اقتصادي نيست بلکه فقر فرهنگي مشکلات بيشتري را در جامعه بوجود مي‌آورد.

مسئول بسيج اساتيد استان به مسئله نفوذ اشاره و خاطرنشان کرد: خانه‌نشين شدن اسلام به خاطر همان افرادي بود که در جبهه‌ها براي آن حضور داشتند که امروز نيز در انقلاب شاهد اين‌گونه افراد هستيم.

دکتر بسيج اظهار کرد: از دشمنان بيروني نبايد ترسيد و بايد در مقابل آن‌ها ايستاد اما بايد از دشمنان داخلي ترسيد و مراقب اين دشمنان بود.

وی اضافه کرد: امیدواریم روزی برسد که ما سیاست را قدرت ندانیم بلکه آن‌ را وسیله‌ای بدانیم برای رسیدن به اهداف جامعه و اینکه بتوانیم به وسیله آن روی پای خود بایستیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۲۱:۱۶

27 Jan 2020