کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول بسيج اساتيد چهارمحال و بختیاری:

فقر فقط فقر اقتصادي نيست بلکه فقر فرهنگي مشکل ساز تر است

2 اسفند 1394 ساعت 9:15

مسئول بسيج اساتيد چهارمحال و بختیاری گفت: اقتصاد از اهميت بالايي برخوردار است اما از اهميت اعتقاد بالاتر نيست و نبايد اعتقاد به وسيله اقتصاد از بين برود؛ باید مراقب فقر فرهنگی باشیم.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتيد برتر؛ احمدرضا بسيج مسئول بسيج اساتيد چهارمحال و بختیاری در يادواره شهداي جهاد علمي که در دانشگاه شهرکرد برگزار شد اظهار کرد: امروزه فقط با علم مي‌توان زندگي کرد و زندگي بدون علم معنايي ندارد.

وي گفت: حفظ انقلاب اسلامي يکي از واجبات است چراکه اين پرچم بايد به دست ولي عصر (عج) داده شود.

مسئول بسيج اساتيد استان خاطرنشان کرد: نشستن و دعا کردن موجب پيشرفت نمي‌شود و بايد در کنار دعا کردن برخاست و تلاش کرد، با تلاش و کوشش است که مي‌توان رشد کرد.

دکتر بسيج با اشاره به اهميت اقتصاد افزود: اقتصاد از اهميت بالايي برخوردار است اما از اهميت اعتقاد بالاتر نيست و نبايد اعتقاد به وسيله اقتصاد از بين برود.

وي گفت: فقر فقط فقر اقتصادي نيست بلکه فقر فرهنگي مشکلات بيشتري را در جامعه بوجود مي‌آورد.

مسئول بسيج اساتيد استان به مسئله نفوذ اشاره و خاطرنشان کرد: خانه‌نشين شدن اسلام به خاطر همان افرادي بود که در جبهه‌ها براي آن حضور داشتند که امروز نيز در انقلاب شاهد اين‌گونه افراد هستيم.

دکتر بسيج اظهار کرد: از دشمنان بيروني نبايد ترسيد و بايد در مقابل آن‌ها ايستاد اما بايد از دشمنان داخلي ترسيد و مراقب اين دشمنان بود.

وی اضافه کرد: امیدواریم روزی برسد که ما سیاست را قدرت ندانیم بلکه آن‌ را وسیله‌ای بدانیم برای رسیدن به اهداف جامعه و اینکه بتوانیم به وسیله آن روی پای خود بایستیم.


کد مطلب: 27502

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27502/فقر-فقط-اقتصادي-بلکه-فرهنگي-مشکل-ساز-تر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir